• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Fattig student skrev 2011-08-17 17:01:51 följande:
    Vad skönt att kunna gå för dagen pga fint väder!
    Löste det sig då?
    Jo de har ett förmånligt jobb på Arbetsförmedlingen Flört
    Jag vet inte, jag får bara hoppas att hon ringer i morgon då det förhoppningsvis regnar så hon jobbar (ja jag vet att jag är jättelak nu..)..
    Jag får vänta och jaga vidare i morgon, jag har fått ringa mina kurser och säga att jag inte fått besked så jag kan inte tacka ja. Tack och lov har rektorerna låtit min ansökan anstå till i morgon, men då måsta jag ha besked.
    I bland är det nästan för spännande att vara jag Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-17 17:15:35 följande:
    Ja, vad ska man säga mer än att hon inte sköter sitt jobb. Man går inte för dagen om alla ärenden inte är utredda. Skönt att du har förstående rektorer i alla fall. =)
    Ja det är tur det, och tur är det också att jag snart får komma iväg på gymet och "blåsa ur" mig lite överskottsilska så jag blir lite snällare i kväll Skrattande
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-17 17:33:53 följande:
    Hehe, känner igen det där! När jag spelade tennis så brukade min tränare göra mig tokig så det gick givetvis ut över tennisen, men jävlar vad bra jag spelade då. =))
    Precis så (!), ska försöka se om jag kan powerwalka upp i 9.3  på löpbandet ikväll, är lite extra på G Glad
  • ETSS

Det blev ett bra pass, har ökat alla benvikter och kom upp i 9.4 på löpbandet, men jag tror inte att det är möjligt för mina ben att gå fortare, jag höll fast mig och de gånger jag tappade takten blev det löpsteg.
    Nåväl, nu får jag i alla fall vila resten av kvällen Glad

• ETSS
    Jennnyn skrev 2011-08-17 18:44:48 följande:
    Här är en till som ansluter sig till "sjuklingarna".

Har envis värk i halsen som kommit mer och mer under dagen. Känner mig även lite öm i lederna. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk just nu och jag hade planerat ett stenhårt pass ikväll, men dessvärre får jag nog lyssna på kroppen och vila...Är i valet och kvalet för närvarande....
    Men stackars, en till.. hoppas du kryar på dig snart.
    Och du, stanna hemma och vila {#emotions_dlg.flower}
  • ETSS
    MissKaos skrev 2011-08-17 21:10:11 följande:
    Ja, har man ont i halsen är det väl lag på att man ska äta glass?
    Ja det är det Solig
  • ETSS
    Mollly skrev 2011-08-17 21:28:16 följande:
    Så, då har man tränat. Det var motit att ta sig dit, men jag gjorde detSkrattande Det gick bra. La på ännu mer på bänkpressen idag, så 35kg är jag uppe i nuSkrattande

Men måste säga, asså fan vad jag stör mig på folk som kommer dit och bara ge sig direkt på träningen och tror att dom är skit coola. suck. Nästan alla killar som tränar där. Kommer dit och värmer inte upp lr något innan, utan bara kör på direkt. När dom är klara stretchar dom inget, utan bara åker hem. ahha
    Deras kroppar lär inte tacka dem i framtiden Glad
  • ETSS
    Mollly skrev 2011-08-17 21:45:22 följande:
    Nej precis vad jag brukar tänka när dom kommer in och tror att dom är skit coola för att dom skippar i uppvärmningen. Det behöver ju inte ta mer än 8-10 minuter.
    Precis, lite roddmaskin innan och töjning efter påverkar inte coolnessfaktorn negativt, bara välmåendet positivt Glad
  • ETSS

I dag är det tungt för mig att komma iväg. Kan någon erbjuda en spark?

• ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-18 16:32:35 följande:
    Spark spark!!!! :)
    Tack Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!