• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Evenstar skrev 2011-08-14 19:10:11 följande:
    Jaha nu har jag fått åka iväg och kollat upp min skruttiga hals. Jag hade såklart en riktigt elak bakteriell infektion i halsen. Jag fick order om att ta det lugnt - annars kunde det här leda till att det blev sjukhusvård. Så nu knaprar jag både antibiotika, Alvedon och starkare värktabletter. Jag får varken träna eller instruera under den tiden jag äter antibiotika. :( Sen får vi se hur jag mår efter den tiden. Så jag är lite ledsen i ögat nu..
    Stackars..
    Krya på dig {#emotions_dlg.flower}
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-14 21:22:17 följande:
    Onyttig vet jag inte. Man behöver ju kolhydrater för att orka pusha sig på träningen. Allt beror ju på. Alla reagerar vi olika. =)
  • ETSS

Godmorgon på er Glad
    Passet i går överlevdes och gick riktigt bra. Såg att från och med idag har vårat gym öppet hela dagar, sommartiden är över. Men nu har jag ju vant mig vid just kvällar. så jag tror jag fortsätter med det. Då har man sysselsättning och folk att se även på kvällarna Glad
    Så: I kväll blir det armar, överkropp och rygg.

• ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-15 09:28:21 följande:
    Sommartiden över? Vad fort tiden går...
    Ja, det gör den verkligen Glad snart är det dags att ändra klockan med för oss här i Sverige. Gör ni det?
  • ETSS
    MissKaos skrev 2011-08-15 16:12:37 följande:
    Massagetid bokad! *ego*
    DET tror jag min kropp behöver (och min själ... En hel timme på onsdag)
  • ETSS
    Mollly skrev 2011-08-15 16:49:59 följande:
    Jag tog mig ner till gymmet. Idag gick det skit bra att träna, bättre än på länge. Jag har skippat att göra situps, nu gör jag olika varianter av plankan när jag kör magen.

Sen la jag på lite extra på benpressen idag. 100kg tog jag, det var absolut inga problem, me ville inte lägga på mer när jag inte visste om jag skulle klara att göra alla repetioner. Men jag hade nog klarat lite till.
    Hur mkt är normalt för en tjej att ta i benpress? Vet inte ens om det heter det. Men man sitter som på en rälls typ, så att stolen åker bakåt när man tar i. Hajar ni? Skrattande
    Jag såg just nu att jag skulle ha sparkat dig tidigare, men det gick ju bra för dig ändå Glad
    Du är rätt stark du med 100 kilo!
    Bra jobbat Glad
    Själv har jag överkropp att ta tag med i kväll om jag nu bara kommer mig iväg Glad
  • ETSS
    Mollly skrev 2011-08-15 16:57:31 följande:
    ok. Jag har ju ridit i hela mitt liv, så det är nog mkt därför jag är stark i benen:)

Jag ger dig en ordentlig spark så du kommer iväg... SPAAAAAAAAARKSkrattande
    Tack Glad
    Förresten har du tips på någon bra träningsmusik?
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-15 17:05:39 följande:
    Mollly: 100 kg?? Schajse, jag fixar väl 50 kg kanske....har inte kört den maskinen på ett tag nu. Måste testa ikväll bara för det
    Jag nöjer mig om jag ommer upp i 50 Glad
  • ETSS

Undrar var jag ska få min träning i framtiden. Jag har kommit in på en ettårig ubildning, i hälsa, kost och motion, eller så en utbildning i skrivande. Båda är i anknytning till en skola där det finns god och nyttig mat och vad jag har hört bra träningsmöjligheter.
    Things are looking up Glad

• ETSS
    Annika i Gbg skrev 2011-08-15 19:58:30 följande:
    Grattis! Roligt att höra!
    Tack Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!