• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Evenstar skrev 2011-08-11 09:47:00 följande:
    Oh första gången på länge jag har träningsvärk i ryggen. Körde ett tungt pass igår, massa latsdrag, pulldown, marklyft och rodd. Det känns idag kan jag lova.
    Jag var riktigt taggad att köra ben idag - MEN jag tror jag börjar bli sjuk. Halsen gör ont, huvudvärken börjar smyga sig på och jag börjar känna mig hängig.
    Jag som aldrig brukar bli sjuk - sist jag var sjuk var innan jul förra året. Hmpf!

Vad pysslar ni med idag?
    Hej, men stackars dig, det är inte roligt att vara sjuk.
    Det blir mage, rygg, benövningar i kväll, inga dubbla pass idag :)
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-08-11 11:27:00 följande:
    trots sjukaste träningsvärken på länge så ska jag bege mig till gymmet för ett pass
    Samma här, men det dröjer några timmar tyvärr, vill nu Glad
  • ETSS

Jag drabbades av en helt osannolik energitopp i går efter mina dubbla pass och kunde inte somna. I dag har jag varit pigg med, men nu lämpligt till att jag ska gå iväg på träning, känner jag mig rätt slö och lat och behöver nog en motiverkande kick in the butt..

• ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-11 18:02:17 följande:
    spark
    Tack det gick bra Glad Hur gick det för dig?
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-11 18:19:51 följande:
    Jag ställer alltid upp!

*Spaaaaaaaaaaaark*

Själv känner jag mig allmänt seg och omotiverad idag, men jag vet att det förändras när jag väl tar mina första steg på löpbandet. Nej, inga ursäkter här inte för min del, med andra ord - dags att sätta på sig träningskläderna och svettas!
    Tack och spark på dig med Glad
  • ETSS

Jag har slagit ett peronligt rekord i kväll och måste få skryta lite för någon. Har ju skrivit att jag aldrig springer, däremot går fort på löpbandet.
    Tidigare maxfart har varit 8.9, ikväll fick jag upp den till 9.2 (!), fast då fick jag hålla fast mig och det var bara roligt i två minuter.
    Men ändå!
    Glad

• ETSS
    MissKaos skrev 2011-08-11 20:05:45 följande:
    Men det är ju springfart!
    Jag går fort som fanken, men som sagt då får jag hålla fast mig och det låter på bandet som jag väger min vikt gånger två då jag kämpar på och som sagt 9.2 höll jag bara ut med i två minuter, sen gick jag ner lite Glad
  • ETSS
    Mollly skrev 2011-08-11 20:07:16 följande:
    Gick du på nivå 9.2? herregud så springer jag rätt snabbt. Bra gjortSkrattande
    Tack Glad
  • ETSS
    Aprilia1977 skrev 2011-08-11 20:17:05 följande:
    Visst är det härligt och triggande, men vill bara slå fler och fler rekord! Grattis och kämpa på!!! Skrattande
    Tack, fast jag tror att jag kom på maxfart igår, ökar jag måste jag nog springa Glad
  • ETSS
    godisgrisen skrev 2011-08-11 20:37:32 följande:
    bra en timmes PW
    Härligt Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!