Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Här kommer lite OT-gnäll: är anigen trött på att maken tror att han kan sitta och glo på TV hela kvällarna. När jag kommer ner mer barnen på morgonen så finns det saker från gårdagen som måste tas om hand. Jag blir superstressad av att börja dagen med att ligga på minus (dvs börja med gårdagens skit). Vi får nog ha ett samtal här hemma för jag ska börja arbeta och nu är hans latmaskdagar över. Jag har passat upp allt för länge....*korkad*

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-08-25 10:36:40 följande:
    Förresten träningsvänner, jag har insett en sak. Det är en sak att veta teorin bakom frigörandet av serotoniner när man motionerar, det är en annan sak att uppleva det. Man kan gå från att känna sig trött och lite off till att bara må helt enkelt så bra när man tränat Äpple
    Visst är det underbart
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-08-25 10:57:01 följande:
    Ja Glad
    Känns det bättre nu?
    Ja,nu känns det bättre. Smög iväg från inskolningen och gick hem och fixade tvätthögen så jag är ikapp nu Nu ligger jag bara efter på träningssidan Tungan ute
  • Tullemi

Primrose: folk är bara föör tråkiga . Allt jag hittar på gymmet lämnar jag in i receptionen, lurar, halsbandshänge....ja lite småsaker, men säkerligen roligt för ägaren att få tillbaka.

• Tullemi

Yey jag är på gymmet. Styrka helkropp idag, underbart!

• Tullemi

Äter ni "vanlig" mat till lunch och middag eller kör ni nån inriktning (diet)?

• Tullemi

Idag ska jag lämna båda barnen på förskolan och sen gå till gymmet och springa 30 min + rumpträning .Vi har sådan tur att hem/förskola/gym ligger bredvid varandra Vet inte vad jag ska äta till frukost idag bara.....

• Tullemi

Favete: såg att PT-Fia hyllade Finn Crisp och då tänker jag ju direkt på dig, haha

• Tullemi

Jag har tränat betydligt mer än 10 veckor, plus att jag sköter min kost - inte sjutton har jag lyckats åstadkomma ett sådan resultat Tungan ute.  Där ser man vad expertishjälp kan göra  

• Tullemi

Mollly: nej jag får inte lämna dem där för att träna, men just nu är det fortfarande inskolning och idag får jag inte vara med . Engångsgrej med andra ord.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!