Inlägg från: Gryndrömmen |Visa alla inlägg
  • Gryndrömmen

Träningsnördar - här samlas vi!

Är taggad att börja löpträna när hälen mår bättre :)

• Gryndrömmen

Misskaos: inflammation i ett muskelfäste..

Mileas mamma: det är bara en övergångsperiod :) bra att du sköter maten :)

• Gryndrömmen

Nej alla som jag pratat med är rörande överens om att jag ska fortsätta träna osv för att hålla igång cirkulationen.

• Gryndrömmen
    MissKaos skrev 2011-08-31 12:08:43 följande:
    Jaha, där ser man! Men ta det försiktigt iaf.. Den här sköterskan jobbar strikt enbart med psykiatri.... Men jag hade nog inte gjort saker som gör för ont. Och sett till att avlasta osv. Vår doktor hotade mig med en spruta i hälen, jaghade hälsporre (är ju en typ av inflamation i hälen) fick sova med foten hängande utanför sängen ett tag, för det gjorde så f-b on att ha den liggande mot sängen. Därav min tanke om vila och avlastning..
    Jag tyckte oxå det lät märklig men jag märker att när jag vilar mycket och sen rör på mig så gör det ondare. Så något ligger det väl i det.. Hälsporre har jag aldrig haft men har förstått att det för fruktansvärt ont.
    bandit skrev 2011-08-31 12:17:20 följande:

Uuff, första gången på gymmet igår, fick akut prestationsångest och vågade mig inte på maskinerna innan jag vet hur dom fungerar (genomgång imorgon) utan höll mig till cardiomaskinerna, fy faaan vad jobbigt det var! Först tänkte jag att jag måste ju göra något fel, så här drygt kan det inte vara, men det är nog det. Ser verkligen fram emot när det släpper och det känns lättare!

Du var kvar och du gjorde så gott du kunde Det är jättebra jobbat!!
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Gryndrömmen
    Fattig student skrev 2011-09-03 08:37:22 följande:
    Tjejer, vad äter ni till frukost?

Jag känner själv att jag börjar bli trött på ägg, keso, gröt, smoothies, men vad kan man annars äta?
    jag äter en tallrik fil, havregryn och en proteinshake

strax bär det av mot gymmet för veckans första (!!) styrkepass
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Gryndrömmen

Godisråtta, ska vi försöka kravla oss upp tillsammans?

Min svacka ligger mycket i ett mål jag satt som jag troligtvis inte kommer nå. Måste bara acceptera det!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!