Inlägg från: Gryndrömmen |Visa alla inlägg
  • Gryndrömmen

Träningsnördar - här samlas vi!

Vilken rolig tråd, här passar en träningsnörd som jag Plankan har jag klockats som mest på 1,27 men det är betydligt mer fast utan klocka.. nästa klockning sker på tisdag

♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Gryndrömmen

Mina muskler har blivit uthålligare sen jag började dricka proteinshakes :) underbara träningspass!!

• Gryndrömmen

Tack päron, jag hoppas jag slår pb :) ska klockas på jägarstolen oxå :) samt göra maximalt med armhävningar :)

• Gryndrömmen
    Annika i Gbg skrev 2011-06-22 17:57:47 följande:
    Jag har förstått att det är väldigt individuellt. Både om man överhuvud taget kan äta lchf (en del mår illa och får magsmärtor) och att träna. Men det funkar för mig, som tur är eftersom jag har haft våldsamma ledsmärtor som försvinner med lågkolhydratkosten.
    Det är väldigt individuellt och det är tyvärr inte många som förstår det och respekterar att andra har en annan åsikt och grund för lchf.
    Jag äter sedan en tid mer kolhydrater och proteinshakes för att orka träna =)
  • Gryndrömmen

Igår drack jag massor.. Med vatten ;)

Tränade både igår och idag på mitt hemmasnickrade funktionella program :) känns underbart!

• Gryndrömmen

Hemmasnickrat träningsprogram

Knäböj med uppercuts 30 st
    Utfallssteg 20 st per ben
    Sidsteg 30 st
    Burpees 20 st
    Frontkicks 20 st
    Dips 30 st
    Axelrullningar
    Draken 10 st
    Armhävningar 10 st
    Ryggresningar 20 st
    Benlyft på mage 10 st
    Situps med krokar 30 st
    Höftlyft 20 st
    Benlyft på rygg 30 st
    Plankan

Enjoy :)

• Gryndrömmen

Nu blir det ett styrkepass imorgon och ett pt-pass på lördag, sedan blir det 5 dagar paus Ska bli skönt! Har tränat 5 dagar i veckan sedan i mars. Min kropp behöver vila!

• Gryndrömmen
    Jennnyn skrev 2011-06-30 22:22:45 följande:
    Ibland behöver man ha lite vila! Inte illa att tränat så pass mycket som du gjort. Strongt gjort
    Det ska verkligen bli superskönt =) Hoppas bara det blir fint väder så man kan utnyttja sin lediga tid =)
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!