Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Evenstar: krya på dig nu! Låter som om du har ett fullspäckat schema till vardags *puh*

Idag har jag härlig träningsvärk (GÖTT!!!). Har precis ätit frukost,men ungarna vill alltid äta av min man fastän de precis ätit. Lucas älskar äggröra och Milea älskar rökt lax. Jag är fortfarande lite hungrig m.a.o.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

Jag var inne på MM Sports i stan (en stor butik med bara träning/kosttillskott) och köpte, efter deras rekommendation, något som heter Diet Fuel från Body Science. Jag bar hem en påse av den nya smaken choklad/banan . Helt klart godast att blanda pulvret med mjölk, men det funkar med vatten också om man vill.

• Tullemi

Ont i huvudet och trött. Träningsvärk från igår så jag orkar bara inte träna idag. Och vad mycket ni skriver . Här loggar man ut i en timma och har 2 sidor att ta igen -KUL!

Min mammaledighet tar slut nu i månadsskiftet och det är dags att börja jobba igen. Men jag gillar verkligen inte mitt jobb så jag lyckades fixa en intervju hos en konkurrent idag . Hoppas verkligen på nytt jobb. Behöver det, annars blir det en depp-höst (jobbmässigt).

• Tullemi
    MissKaos skrev 2011-08-17 21:09:32 följande:
    Jag gillar inte heller mitt. Bla tar det tid från mig, somjag skulle kunna göra annat på. Typ träna och shoppa..
    Var jobbar du? JAg sitter på järntorget: Så är du nära så äter jag sushi upprepade ggr i veckan. Eller sallad..
    Nej, inte nära tyvärr. Med lite tur behöver jag inte lämna Partille alls för då finns gymmet, jobbet och Allum här
  • Tullemi
    Mollly skrev 2011-08-17 21:28:16 följande:
    Så, då har man tränat. Det var motit att ta sig dit, men jag gjorde detSkrattande Det gick bra. La på ännu mer på bänkpressen idag, så 35kg är jag uppe i nuSkrattande

Men måste säga, asså fan vad jag stör mig på folk som kommer dit och bara ge sig direkt på träningen och tror att dom är skit coola. suck. Nästan alla killar som tränar där. Kommer dit och värmer inte upp lr något innan, utan bara kör på direkt. När dom är klara stretchar dom inget, utan bara åker hem. ahha
    ..eller de som mest sitter på maskinerna och glor på folk, kör 3 drag och sen glor.....bah.
  • Tullemi

Vi har haft en heldag på Liseberg och det får räknas som träning . Däremot verkar det smått omöjligt att hitta mat som inte är totalt onyttig där. Åt en liten vanlig hamburgare på BK och sen var det en sväng till Ben & Jerry's. Illa! Nu är jag såå trött så det blir ingen hemmaträning heller.

• Tullemi

Det är så svårt att pricka in mat mot träning när man aldrig vet när man kommer iväg till gymmet

Påminner mig själv: aldrig mer 70 kg i benpress för jag har fortfarande grym träningsvärk, otrevlig träningsvärk.

• Tullemi

Idag är det en dålig dag. Jag har inte fått sova pga av bångstyrig dotter som surade nattetid och tidig morgon. Jag ser ut och känner mig därefter. Försöker uppbåda krafter för att ta mig till Ica Maxi med båda ungarna, men de trilskas och bråkar om kläder och dottern (igen) sätter sig ner och surar. På detta kände jag mig helt svimfärdig i hallen, antagligen pga sömnbrist och stress. Jag är innerligt glad att det är dags att börja arbeta för nu har jag varit hemma med barn i 3 (TRE) år i rad och hur mycket jag än älskar mina barn så behöver vi säras på. Jag exploderar snart!!! Enda gången jag kommer hemifrån är när jag lyckas smita till gymmet eller till köpcentrumet (sällan själv eftersom dottern vill med överallt). Sorry att jag tar upp en träningstråd med helt annat ämne, men jag behövde skriva av mig Kräks......*snyft*

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!