IVF/PGD väntar på eller är igång
De är inte alla som mår så dåligt efteråt!! Men ska inte din man lämna sitt prov samtidigt? Annars kanske din mamma el någon kan hjälpa till?
De är inte alla som mår så dåligt efteråt!! Men ska inte din man lämna sitt prov samtidigt? Annars kanske din mamma el någon kan hjälpa till?
Wiggum: håller tummarna, hur många satte ni in? :)
Stod ju läste dåligt hihi
Vad betyder MKP FVP är de moderkaka och fostervatten?
Jag och min ,man har pratat om att vi kommer göra ett kub test för att utesluta andra fel när jag blir gravid och framför allt för att stilla mig att inget är fel. De är väll kub man gör först och om nått där är fel gör de mkp och fvp idag, de är väll inget man kan välja att göra idag bara sådär el? De är inget vi kommer göra ändå, vi kommer göra ett kub då det är så pass säkert idag.
Jaha okey visste jag inte.. men de flesta väljer väll att bara göra KUB idag?
Imorgon skickas våran remiss :)))
Tex, Hade inte ni info möte idag? hur gick de?
Nellang hur känns de inför imorgon?
Förlåt alla inlägg är bara så nervös inför läkar besöket imorgon med remiss skrivande.. Tänk om hon backar i sista stund el nått sånt även om jag vi har rätt till den.. Bara rädd någon ska stupa nu, väntat så länge på remissen ju :/
Å va spännande!!!! :0))
Sa dom nått om hur lång tid de kunde ta? Sa de nått om vikten till dig? Vad tog ni för prover i måndags? :)