IVF/PGD väntar på eller är igång
Hejsan, jag har ett kromosomfel balanserat mellan 2 och 10, vi bor i halmstad men väntar på remiss till Lund, är de någon som varit i kontakt med dom i lund är dom bra mm? =)
Hejsan, jag har ett kromosomfel balanserat mellan 2 och 10, vi bor i halmstad men väntar på remiss till Lund, är de någon som varit i kontakt med dom i lund är dom bra mm? =)
Liten liten upd, vi har idag fått tid till lund för att få träffa läkare den 28/9 ska vi vara där. och eftersom de har alla våra prover redan så vet dom ju allt och borde inte va så mycket krångel med saker, utan borde få remiss till sthlm från lund rätt snart.. hoppas hoppas...
Har ju inte ens behövs träffa läkare i halmstad efter ett dom såg mitt kromosomfel, då dom insåg att det är ett allvarligt sådant..så hoppas vi snart kommer till sthlm..
Ska till Lund genetiska den 28/9 för att få veta vilken typ av IVF de blir...Små nervös vet dock inte varför...
VIKT KRAV.
Är de någon som fått vikt krav på sig? Jag har redan gått ner 50 kilo och de sista 20 för att räknas som helt normal är ENVISA. Vågen har inte rubbat sig på veckor och åter veckor.. Även min man har gått ner 40 kilo och oxå några kvar som jag ca för att bli normal.. någon som blivit nekad av vikten? men vi har ju ändå gått ner så mycket redan... han går ju ner mera hela tiden.. men för mig står de still är livrädd för bli nekad pgd ivf för detta..
Jag har BMI 31 just nu... ska göra i huddinge...