Tilda76 skrev 2013-12-15 11:29:57 följande:
Tack!
Vi åker imorgon kväll och landar sent, sen hoppas vi på insättning kl 11 på tisdag. Så det är en superkort visit.
Jag har också skuldkänslor ibland. Inget fel på min man, ingen av oss har barn, och när han är ledsen över att kanske aldrig bli pappa känner jag mycket skuld (vilket ju inte han behöver känna när jag är ledsen). Men, pratade med en psykolog om det. Det finns ingen skuld för jag kan inte hjälpa det och min man är vuxen och kan fatta ett beslut att gå vidare och träffa någon annan om han skulle önska. Det ligger inte hos mig egentligen försöker jag tänka.
Jag är väldigt lösningsorienterad och ligger längre fram med det än min man, jag tänker på alternativ istället för att kanske helhjärtat tro på varje behandling. Det kanske är dåligt men mitt sätt att överleva det här, och alltså också lite mer neutral. Jag är absolut inte negativ till det men som du säger det tär att åka ned i djupet varje gång.
Lycka till alla!!!! Jag hoppas såå att vi alla ska få vara i den situation som några av er redan kommit till !
När åker ni tillbaka? Flyg från ÅBO? Vi skall dit 8 på tis. morgon, ÄP +mannen lämna sitt bidrag.
Hur många har ni i frysen?