• Lie71

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Grattis Ypke till ersättningen

Bra NinaCamilla Analysering är aldrig bra. Ja jag hoppas som du att du får tvillingar.  
    Det vore kanon bra. Detta med mediciner är verkligen ett kapitel för sig.
    Jag ökade en hel del i vikt av dem, men är nu nere på samma igen..phu.
    Var rädd om dig nu, Kram   

• Lie71

Lider med dig NinaCamillaGråter Skickar dig styrkekramar.
    Va ledsen och hoppas du inte får en sådan hemsk mens igen.
    Men skicka in papperna till FK omg så att du iaf får pengarna tillbaka, med stor sannolikhet.
    Hoppas verkligen att du orkar och vill komma igen.
    Stor varm kram Lie71     

• Lie71

NinaCamilla, du är inte ensam i detta träsk. Det finns flera som har problem.
    Det finns vissa som har gjort 10 insättningar innan de blivit gravida.
    De kan ju inte medicinera dig som de gör nu, utan nu måste det till nya vägar.  
    Kolla med Köpenhamn, det kan ju bara bli bättre.
    Kram  

• Lie71

Hej alla

Vill önska alla en Glad Midsommar!{#emotions_dlg.flower}Skål 

Hoppas på massor av plus i tråden.
    Wannabefler hur går det för dig? Det har varit tyst nu ett tag.
    Kram till er alla, Lie71

• Lie71

Hallå vänner, hur går det för er i sommarvärmen?
    Nu har det varit tyst ett tag och jag hoppas ni har haft en bra midsommar  

• Lie71

Så tråkigt Jenkis, finns inga ord. Hoppas du orkar komma igen.
    Styrkekram

• Lie71
    myran skrev 2013-07-27 14:31:30 följande:
    Äsch, dumma sida som ibland/ibland inte talar om att det kommer nya inlägg Tungan ute

Nu har jag läst ikapp. Tänk, vi har alla en spännande höst framför oss. För ett år se'n väntade jag på donator och nu sitter jag här och väntar på förlossning. Känns som om det gått en evighet, men ändå har det gått fort!
    Tänk på det tjejer, för 1½ år se'n var jag övertygad om att hela ÄD-resan gått åt h-e, embryona var slut, pengarna var slut, hoppet borta.
    Nu sitter jag här, igår hämtade vi hem vagnen och i natt hade jag hemska förvärkar Skrattande Plötsligt händer det, även om trisslottsmiljonen stundtals känns både närmare och mer trolig.

Längtar ihjäl mig efter vårt lilla barn Hjärta nu när mina två kompisars småpluttar kommit ut och jag fått hålla dom så fattar jag att det är ju en riktig bebis som sparkar därinne, med sina små fötter! Att Gravid = Baby har inte alls varit självklart förrän nu Skrattande

Nu får vi bara v-ä-n-t-a på att den ska bestämma sig för att komma. Det är 17 dagar till BF men eftersom jag är lite öppen och har haft små blödningar, ev. har vattnet gått (eller så kissade jag på mig...) och det kommer fler och fler förvärkar så kan det vara på gång när som helst!
    Samtidigt är jag ännu nervös över att något ska gå snett, har tyvärr rätt många hemska erfarenheter av sena graviditeter hos människor i min närhet. Så vi har varit rätt mycket på förlossningsavd och de har varit underbara. Oron får man nog lära sig hantera och leva med, den lär inte gå över när bebisen kommit Flört

Ni kan vara alldeles säkra på att både jag och bebisen håller alla tummar och tår i höst!!! Hjärta
    Jag njuter INTE av värmeböljan, kan jag lova!!! Svullen och kokhet och får inte bada... Njut ni som kan Solig

Stor kram till er allihop! Jag längtar så efter att höra om Plus och graviditeter i tråden!!!
    Snart så Myran Kommer ditt efterlängtade Baby.
    Väntar med spänning Kram  
  • Lie71

Tuvalina och Ypke, kommer hålla tummarna för er den 13/8.
    Kommer själv sitta på båten hem den em från Finland.
    Så ni kommer finnas i mina tankar   

• Lie71
    NY I GBG skrev 2013-08-14 14:28:21 följande:
    Hej Tuvalina Pratade just med läkaren men hon säger att jag hade så pass stora och flera blåsor att slemhinnan inte är i rätt fas. Hon säger att ett embryo inte kan fastna då, och att nedregleringen inte funkat på mig. Det jag är orolig över är om det inte funkar nästa gång heller... Vi ska ju köra precis samma med procren osv men med frysta embryon... Shit vad jobbigt. Sambon får åka dit själv i nästa vecka och befrukta äggen. Vad är det som gäller avseende sex och avhållsamhet innan mannen ger sitt bidrag? Sex varje dag och sedan avhållsamhet 3-4 dagar innan mannen ger sitt bidrag? Hur gick dt för sig tuvalina?

I Åbo sa de till om avhållsamhet ca 4 dagar till en vecka innan befruktning till min sambo.
    Och inget sex, allt för att ha det mesta så sterilt som möjligt.                 
Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011