myran skrev 2013-07-27 14:31:30 följande:
Äsch, dumma sida som ibland/ibland inte talar om att det kommer nya inlägg
Nu har jag läst ikapp. Tänk, vi har alla en spännande höst framför oss. För ett år se'n väntade jag på donator och nu sitter jag här och väntar på förlossning. Känns som om det gått en evighet, men ändå har det gått fort!
Tänk på det tjejer, för 1½ år se'n var jag övertygad om att hela ÄD-resan gått åt h-e, embryona var slut, pengarna var slut, hoppet borta.
Nu sitter jag här, igår hämtade vi hem vagnen och i natt hade jag hemska förvärkar
Plötsligt händer det, även om trisslottsmiljonen stundtals känns både närmare och mer trolig.
Längtar ihjäl mig efter vårt lilla barn
nu när mina två kompisars småpluttar kommit ut och jag fått hålla dom så fattar jag att det är ju en riktig bebis som sparkar därinne, med sina små fötter! Att
=
har inte alls varit självklart förrän nu
Nu får vi bara v-ä-n-t-a på att den ska bestämma sig för att komma. Det är 17 dagar till BF men eftersom jag är lite öppen och har haft små blödningar, ev. har vattnet gått (eller så kissade jag på mig...) och det kommer fler och fler förvärkar så kan det vara på gång när som helst!
Samtidigt är jag ännu nervös över att något ska gå snett, har tyvärr rätt många hemska erfarenheter av sena graviditeter hos människor i min närhet. Så vi har varit rätt mycket på förlossningsavd och de har varit underbara. Oron får man nog lära sig hantera och leva med, den lär inte gå över när bebisen kommit
Ni kan vara alldeles säkra på att både jag och bebisen håller alla tummar och tår i höst!!!
Jag njuter INTE av värmeböljan, kan jag lova!!! Svullen och kokhet och får inte bada... Njut ni som kan
Stor kram till er allihop! Jag längtar så efter att höra om
och graviditeter i tråden!!!
.