Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Vad roligt att ni är fler som är på G innan sommaren.
Tänker massor på er.
Mirakel: Hoppas du har åkt över, och att det gått bra.
NinaCamilla: Oavsett om du gör det i höst så kan det vara skönt med lite återhämtning och sen komma igen med nya tag. Våga ställ krav att din läkare i Åbo bör konsultera med läkarna i Tammerfors om vilka mediciner som kan behövas för dig. Inga frågor är för dumma. Bara dumma svar finns det.
WannabeFler: Klart vi kommer hålla tummarna för dig Någon gång måste det hända något.
Jag är nu i vecka 28+1(gravvecka 29) beroende på hur man räknar.
Ja det är si så där, har åkt på graviditetsdiabetes och tar nu 5 insulinsprutor och 7 teststick per dag. Ingen favorit då jag är så spruträdd, så på profylaxövningen idag så uppmärksammade jag att det var¨på det sättet jag andades när jag ska ta alla dessa 12 stick per dag redan, Så något gott har det med sig . Sen börjar fingrarna domna/sticka så jag ska få sjukgymnast och skenor. Men det ska ju gå över allt detta vid förlossningen, so wait and see.
Annars mår jag bra, och har inga andra "krämpor". Phu.........
Var och buggade lite i måndags, men man har inte riktigt balansen på samma ställen som förr märkte jag i snurrarna..haha Så man wobblade lite.
Tigermamma72: Det kan ju inte bli samma resultat 2 gånger i rad, så klart ni ska över nästa vecka
Dustpuffy: Vilken berättelse, men nu hoppas vi på att det håller hela vägen.
Kram Till Alla//Lie71