Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Fru xx, hur känns det idag? Har sambon landat? Eller bara ett leende på läpparna,
Kram
Fru xx, hur känns det idag? Har sambon landat? Eller bara ett leende på läpparna,
Kram
Så tråkigt Fru xx, jag beklagar sorgen.
Men ur sorgen så kom även glädjen.
Så din man tror det är 2 där inne...Ja, jag kommer ju le om det är så Chansen finns ju alltid.
Även om man känner sig lugn när man passerat vecka 12, så känns det ändå lite overkligt för mig ännu och man verkligen undrar om man är gravid, och nu är jag i vecka 14(14+5).
Ha det så bra nu
MIn sambo köpte glatt tester tills jag sa "Nu räcker det", men visst kan man testa någon gång
Jag mår toppen, inga krämpor alls.
Magen har inte blivit stor, men ha byxorna knäppta, det kan jag inte längre när jag sitter...det får man ta.
Verkligt blir det när man ser dem eller den, även om man inte fattar det fullt ut just då
Så hoppas du får ett VUL snart så du kan stilla din / er nyfikenhet.
Kram
Vad kul at ni bägge är på G Följer tråden med spänning.
Hur är det annars med er andra, varit lite tyst.
Grattis WannabeFler och Tigermamma 72. Det är en skön känsla när de ringer från kliniken och säger att det är dags. Jag hoppas på plus för er Nu ska det gå bra för er.
NinaCamilla: Skönt att de ska kolla upp detta med sköldskörteln innan nästa behandling. Det kan ju finnas problem där kanske.
Jag är nu i V16(15+3) och allt löper på. Käslan med två är dock lite overklig.
Annars mår man bra och har inga direkta gravid krämpor. Har som tur är inte hängt över toa sitsen.......
Ha det bra så hörs vi av
Grattis WannabeFler De blir nog bra på onsdag ska du se.
Hur många ägg fick ni ut från donatorn?
Snufflan75: Du måste gå på din magkänsla. Jag har mina anhöriga i Finland så därför började jag där. Riga låg som alternativ två. Jag tror nog bägge är lika bra, om du nu tänker på AVA Riga. Det är ju bara priset och väntetiden som diffar mellan dem. Längre väntetid och dyrare i Finland.
Sen är det också i Finland så är reglerna samma som Sverige med att donatorn är inte anonym, medans i Riga så är de anonyma donatorer. Lycka til oavsett vad du väljer
Hoppas det går bra för er Mirakel och Tiigermamma
Kram
Vilket bra resultat, GRATTIS Hoppas på många ägg till frysen för er.
Det är jättebra staistik, vi fick sist 6 ägg befruktade och 2 kastades. Så det är kanon bra
Lycka till nu och slappna bara av så går det bra.
Kram Lie71.
FET betyder frysta embryon. Färska förkortas ET.
De tar de med bäst förutsättningar och ger dig idag, resten fryses ner. När de tinar upp dem sen så vet jag inte hur de gör. Fråga dem när du är där. Du får nog bästa svaren hos dem
Om du vill ha super bra mat i Åbo, så finns det en restaurang som heter Harald. De kör Vikingastil med så GOOD mat. Om man går från AVA till torget och går diagonalt över torget och ner på gatan så man har Hotell Hamburger Börs huset på vänster sida så ligger det i hörnan på det kvarteret.
Vi har varit där varje gång och aldrig ångrat oss.
Annars har du en stor galleria rakt över toget från Ava sett. Där kan man slinka in på café och ta det lugnt.
Jag är nu i vecka 17.och bereäknad till Augusti. Så det fortlöper som det ska.
Nu hoppas vi på bra resultat från dig.
Kram
Om man ska äta lunch så ska man gå rakt ner mot kanalen, där finns det några mysiga ställen att äta på om solen skiner
Det var min kusin som bor i Åbo som tipsade mig.
Njut nu av lunchen.
Kram
Grattis Mårran69 Kul att det gått bra.
Hur är det med dig Lyckligtlottad1982? Går allt bra?
Bra här och sak på RUL i slutet av Mars.
Kram