Första sofftiden på två veckor känns det som...phuuuuust!
CT, håller med ovan talare, tack för att du delade med dig. Förstår din förlossningsrädsla. Vet inte om det hjälper men tänk vad skönt efteråt när du klarat av det, för det kommer du ju att göra! Hur gjorde du med de antidepressiva? Du ska lita helt och hållet på din känsla. Skulle barnet ta skada skulle du inte få de utskrivna. Skit i att försöka vara duktig. Finns ingen som tackar dig för det och allra minst du själv. Har du fått något råd från läkarna?
TM, fan vad trist! Nu hoppas vi på att eskimåerna i frysen är några sega ena. Ja, hur känner du dig idag? Man får deppa ihop...göra annat...ta en paus om man vill...och sedan är det bara påt igen. Det kommer gå!
Tabbs, ÄL+5, spännande...skönt att du lyckas tänka på annat. Jadu, det här med att en del blir gravida kors och tvärs...livet är inte rättvist... Ingen karma där inte! Något som iaf är säkert är att ju mer man kämpat för en sak desto mer blir det värt det i slutet. Sedan vet jag att du är en väldigt intellektuell person Tabbs och det kan göra det jobbigare för en själv med alla grubblerier. Vet man för mycket blir en lätt uppgift väldigt svår... (tolka det rätt nu)
Ego, inte riktigt kunnat njuta av att vara hemma mitt i all lgh-kaos. Vi har haft visning av vår lgh nu. Fått ett bud på vårt accepterade pris. Hade hoppats på några fler intressenter och ett något högre bud... Så nu är frågan om vi ska släppa den ändå...eller vänta veckan ut...eller planera för en omvisning... Gulp! Mäklaren vågar jag inte fråga heller då hon säkert rek att sälja nu. Hon tjänar inte så mycket mer på omvisning utan det blir bara mer annonseringskostnader etc... Någon som har ett råd?
Vår lilla söta pojke mår iaf prima topp och verkar helt oberörd och det är ju det viktigaste.