CT11 skrev 2012-09-10 20:11:57 följande:
Halloj!
Har varit bortrest över helgen till min sambos föräldrar, nu hemma.
Draken- kan inte låta bli att tycka det låter helt grymt att kunna ha kroppen i sån kontroll som du verkar ha! Att fortfarande köra pass och ligga på mage, låter helt underbart. Mår du bättre? Varann detta illamående, har du pratat med BM?
Tabbs- jäklar va surt med mens å allt därtill. Låter underbart med en härlig weekend resa! Kan göra underverk!
Snöuggla- har du provat mindfullness, det finns en app som heter Mindfullness I, den är superbra.
Vi köpte inte den underbara Lägenheten med stort L. Vi blev förnuftiga i sista stund och bor kvar.. Känns iof ganska bohemiskt här där vi bor och det kan ju vara bra.. Eller ngt....
Kontroll och kontroll vetifasiken, men jag är så glad att kroppen fortfarande inte strejkar. Dock kände jag idag när jag körde ett spinningpass att det inte gick att köra lika hårt som vanligt. Magen drog ihop sig som tusan...men kanske inte så konstigt. De flesta jag jobbar med brukar ju få gravpenning två månader innan förlossningen men jag är egenföretagare så då får man inte det. Grrrrrr!!! Får kämpa på lite till...
Äh, man behöver verkligen inte större för att man får barn. Kan ju säga att vi bor i en minitvåa på 40 kvm och vi tänker bo kvar så länge det går (läs minst ett år till). Bor hellre kvar på Kungsholmen än flyttar till större utanför stan. Men vi är som sagt alla olika så det är ju bara våra tankar.