• CT11

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Tabbs2 skrev 2013-05-27 09:21:21 följande:
    Blev inget:( Blöder och minus:( känns väldigt tungt, men ändå väntat på ngt konstigt sätt...

Åhnej Stor varm kram t dig
  • CT11

Tm- hur gick det på IVF kliniken? Får ni fler försök? 

Ego- Här går tiden fort, lillan är redan 6,5 månad!! Herregud. Hon är pigg och superglad men katastrof på nätterna!!!! Ett tag kändes det som jag verkligen verkligen behövde lägga in mig på psyket..... Och hon är liten och smal så jag är hela tiden orolig över att hon är sjuk, allergisk, har ont... Ja ni vet, hönsmamma:)

Hur är det med er andra?

Kram 

• CT11

Hej!
    Härligt Tabbs förstår att du är laddad!! Underbart. Ni kommer få en himla fin dag är jag säker på:):)

Tm- hur mår du? Har du haft det ok med att spraya på jobbet den här veckan?

Ego- jag har gift mig:) Helt spontant så kom vi på att dotterns dop även skulle kunna innehålla detta lilla överraskningsmoment:)  Det blev en jättehärlig dag och det var riktigt kul att få stå i centrum, vara finklädd och äta 3-våningstårta!! Nu är vi tillbaka till höstrutinerna, går tillbaka t jobbet i november som det ser ut nu. 

kram t er! 

• CT11
    Tabbs2 skrev 2013-09-11 10:41:26 följande:
    Tror jag vågar mig på att slänga in en liten bild från dagen också:)

Åh grattis Tabbs det låter som ni hade det helt fantastiskt!! Och en jätte vacker bild!! Förstår vad du menar med att dagen gick för fort. Låter mysigt med brunch och avslappnat mingel på söndagen. Ni var rätt så möra då antar jag
  • CT11
    tm78 skrev 2013-09-12 07:51:37 följande:
    Åh, det låter helt underbart Tabbs! Och ser ju fantastiskt ut på bilden Härligt att ni fick fint väder också. Det är ju nästan alltid så, att det känns som att tiden går för fort när man äntligen gör det man har gått och väntat på så länge... Hoppas att det togs många bilder så att du kan gå igenom allt på nytt flera gånger om Med mig går det lite upp och ner. Jag hade inga biverkningar av sprayen till att börja med, men efter ca en vecka så kom det. Då fick jag ont i huvudet - som höll i sig i ca 2 veckor (släppte lite när jag började med sprutorna). Och så har jag blivit lite trött, dåsig och förvirrad av sprayen. Känns lite som att jag går runt i en bubbla. Är liksom inte helt med... På kvällarna fick jag panikartade värmevallningar - slet av mig kläderna och öppnade alla fönster i hela huset, tills sambon försiktigt sa att han frös... Detta försvann också när jag började med sprutorna. I natt vaknade jag och mådde illa, och blev plötsligt tvungen att springa upp och spy... Vet inte om det är en biverkning av sprayen eller sprutorna, eller om det är något helt annat - men jag mår prima nu. Imorgon ska jag på UL-kontroll så då får vi se om jag har några äggblåsor på gång... 

Hur gick det????? Nyfiken!! Hållet tummarna!!
  • CT11

Tabbs- tänker på dig ofta. Hur mår du nu? Hur känns det? Stor kram

• CT11
    Tabbs2 skrev 2013-10-17 17:43:34 följande:
    Hej på er! Går inget vidare tyvärr:( negativa test o har gett upp... Luften har helt går ur mig o har inte orkat gå o jobba el ngt på flera dagar...

Va va säger du!? Har testdag varit? Hur vet du att det är kört? Jag ger inte upp hoppet!!
  • CT11

Åh... Tur du fick komma igång m nya sprut isf. Massor av kram o stöd

• CT11
    Tabbs2 skrev 2013-10-25 16:19:02 följande:
    9 små äggblåsor fanns det på VUL idag...en mer än förra gången alltså... allt såg så bra ut så o allt gick enligt skolboksexemplet blal bla bla Läkaren sa att hon inte alls blev orolig när hon såg mina resultat från gången o så. jag fick SÅ fina embryon, detta kommer att gå så bra så bla bla... skönt att höra iof men tror inte riktigt på henne:) VARFÖR har det i så fall inte gått hittills?? Näe jag vet ska vara positiv...;) Äggplock är inbokat på onsdag och förhoppningsvis återföring nästa fredag! Tjingeling nu bröjar det bli spännande:) Börjar du bli otålig? TM- hur går det??

Toppen med hela 9 fina äggblåsor!! Exakt, lite betryggande med en positiv läkare men man vill ju att de ska få rätt också... Håller tummarna för plocket nu då. Stor kram
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?