• CT11

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

"Sacrala gropar" kallas det visst och denna var minimal så inget att bry sig om enligt BVC:). Väljer att lita på det. Trevlig helg allihop!

• CT11

Hej alla!

Är supernyfiken hur det går för Tabbs och Tm med IVF??

Tabbs, ni fick till det på dag 14, hur har det gått :) ?

Draken- allt på plats med flytten?

Snöuggla- hur är det med dig?

Tjingeling- Du borde ha ÄL snart...?

Här är allt ok, kämpar lite med min nedstämdhet som har kommit tillbaka (!?!) men får träffa psykologen 2ggr/veckan så det är super. Lillan ska på 2 månaderskontroll imorgon, lite pirrigt.  

• CT11
    tm78 skrev 2013-02-01 10:07:19 följande:
    Det blir ingen tillbakasättning, inget embryo överlevde.

va????!!??? Åh tm!!!!!!! Har de förklarat varför, finns det någon förklaring? Kram!!!
  • CT11

Förresten Tjingeling-hur har det gått? Ni fick till det typ på äl??

• CT11

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis!!!!!!! Åh ett vårplys . Då går vi ju nästan samma bf jag hade ju ca 15 december (blev sen 20de). Tjohoo!!

• CT11
    tm78 skrev 2013-03-08 14:43:51 följande:
    Förstår att du vill ha VUL typ nu  med en gång Tjingeling, jag hade varit likadan! Men som du säger, så är det ju ingen vits än... Och hoppas verkligen att huvudvärken blir bättre, det låter jobbigt! Jag blev uppringd av sjukhuset idag. Har ju fått besked om 6 månaders väntetid för endometrios-undersökningen, men hux flux ska jag opereras redan den 20. mars! Blev plötsligt supernervös... Men det är ju skönt att slippa vänta till efter sommaren! Ha en fin helg alla!

tm78 skrev 2013-03-08 14:43:51 följande:
    Förstår att du vill ha VUL typ nu  med en gång Tjingeling, jag hade varit likadan! Men som du säger, så är det ju ingen vits än... Och hoppas verkligen att huvudvärken blir bättre, det låter jobbigt! Jag blev uppringd av sjukhuset idag. Har ju fått besked om 6 månaders väntetid för endometrios-undersökningen, men hux flux ska jag opereras redan den 20. mars! Blev plötsligt supernervös... Men det är ju skönt att slippa vänta till efter sommaren! Ha en fin helg alla!

Va bra tm! De gör titthål genom magen? Min ena syster opererades för endo härom veckan. Gick bra tydligen.
  • CT11
    Tabbs2 skrev 2013-04-08 09:51:08 följande:
    Hallåj! Hoppas ni haft en bra helg? I fredags när jag kom hem så låg det en kallelse i brevlådan! Den 16:e har vi fått tid redan på IVF-Sverige:) Shit va spännande nu kör det igång på riktigt! Jag blev helt tårögd när jag öppnade brevet, äntligen:) Borde få kör aigång med sprutor o grejs vid nästa mens som kommer i slutet på april början av maj... Lite jobbigt bara att man nu är så himla inställd på att det kommer att bli bebis så man kommer bli sjuukt besviken om det inte går...Men men ska försöka tänka positivt men realistiskt...

Tabbs2 skrev 2013-04-08 09:51:08 följande:
    Hallåj! Hoppas ni haft en bra helg? I fredags när jag kom hem så låg det en kallelse i brevlådan! Den 16:e har vi fått tid redan på IVF-Sverige:) Shit va spännande nu kör det igång på riktigt! Jag blev helt tårögd när jag öppnade brevet, äntligen:) Borde få kör aigång med sprutor o grejs vid nästa mens som kommer i slutet på april början av maj... Lite jobbigt bara att man nu är så himla inställd på att det kommer att bli bebis så man kommer bli sjuukt besviken om det inte går...Men men ska försöka tänka positivt men realistiskt...

Men Tabbs så bra! Ska bli spännande att följa. Jag tror att det kommer gå vägen. Tänker på dig den 16de!!!!
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?