CT- tack för info, det är bra att veta så man kan ställa de rätta frågorna:) Vet de vad som räknas som normalt/bra? Behöver man va sjukskriven/ledig från jobbet den dagen man gör spolningen tycker du?
Shit e d bara 8 veckor kvar för dig Men du jag tror det kommer jättebra med förlossningen! Har ni köpt allt? Gått ngn föräldrautbildning?
Jag e inte smärttålig alls tror jag:) blir ju lätt i huvudet bara av att ta blodprov:)
Nu är cykeldag 21 proverna tagna iaf, det va progesteron, prolaktin, Tsh, hiv, hepatit m.m. Sen ska jag ta andra prover cykeldag 4-6.. o ja de kollar AMH oxå men det gjorde jag även för ett år sen... Det var överhuvudtaget samma o färre prover än vad som togs vid missfallsutredningen...men antar att de vill ha fräscha nya prover...
Draken- va himla skönt att allt går så bra med er lille:) måste vara en otrolig lättnad! Hur mår du nu då? Hur känns allt? Va tycker din man/kille om att blivit pappa?
Spännande att du har en kompis som ligger i fas med mig, få se vem som blir först då, hehehe:) Nä men skämt å sido så e d ju intressant att höra hur det går för dem... Jag har räknat ut att om ALLT går supersmidigt o så snabbt det bara kan så har vi barn absolut tidigast feb 2014..."bara" tre år efter att vi skulle fått om vår första grav inte blivit MF...
tm- huvva låter inge vidare med tjocka nålar...går det bra att ta dom själv? Hoppas verkligen att det ser bra ut på VUL imorrn o att de e många ägg på g:)
Snöuggla- hur mår du nu? men herregud så har ju du ännu mindre än 8 v kvar!?
undar fortf hur det går för JLD... e d ngn som kan hitta länken till hennes blogg, för visst hade hon en sån ett tag?