30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Näe fy sjutton va tråkigt...
Men nu får ni se "framemot" utredningen o så...
Ta ett glas vin ikväll också vetja..
Kramar i massor
Hej på er!
CT- va bra det låter att det hjälper med kurator o yoga:) Ang boende..det är ju himla svårt o alla tycker o känner så olika.. för mig är det dock viktigt att man trivs o känner sig hemma... det får kosta mer om det gör att jag trivs bättre, det är helt klart värt det för min del iaf! Har man råd så tycker jag man kan kosta på sig ett bättre boende. Man är ju där så himla mkt:)
Ego- ÄL+13 spottings o negativt gravtest...bara inse att mensen e på intågande:( känns jävligt tungt just nu, hoppas det känns bättre redan imorgon...
Ska väl nu då boka ett nytt besök hos gyn för att ställa oss i IVF- kö o så...:(
Hej på er!
Varit på bröllop i München i helgen:) Vilken fantastiskt underbar stad! Vi har haft det jättehärligt, kändes som vi behövde den här helgen..
Jodå mensen va d:( Men bokat in beösk till i oktober så hoppas att det blir till att leta efter ett hjärta istället för att boka in IVF...
Kram på er!
Hej på er!
hur är det med alla?
Själv har jag väl ÄL vilken dag som, så de e bara på't igen...
Kram kram
Nä men va säger du Draken! Hoppas det lugnar ner så den lill' stannar ett tag till, för visst är det väl lite för tidigt än va? Även om du inte trodde gå så länge...
Kram
Hej!
Skönt Draken att det var falskt alarm:)
TM- skönt att de inte hittade några "fel", men lite tråkigt med AMH-värdet, men som sagt det behöver ju inte betyda ngt eg.. Himla bra att ni får sätta igång så himla fort! Hur känns det?
Har läst lite i en tråd här på FL där flera som har lågt AMH värde blivit hjälpta av DHEA (prasteron), kanske kan vara värt o prova om det blir svårt att få fram många bra ägg? Länk till tråden om du vill läsa:
www.familjeliv.se/Forum-7-34/m64062359.html
Berätta gärna hur det går, jag antar att IVF är nästa steg för oss också så är ju intressant att höra dina erfarenheter...
Kram o lycka till nu:)
Men nej, int eigen Draken! Va jobbigt...
Va säger läkarna? Vad beror det på? Hoppas den lill' inte påverkas iaf.... Hur känner du dig? Du verkar ganska lugn på inläggen men kan tänka mig att du blir väldigt orolig, eller?
Massa kramar
CT- skönt att allt verkar vara bra, men som de andra redan sagt så är det säkert smart att gå ner lite i tid o ta det lugnt:)
Åh Draken- fy va jobbigt o ovisst..Hoppas verkligen det lugnar ner sig o att den inte kommer än på ngra veckor!
Tappen ju bli längre igen så vila ordentligt... Säger de ngt om hur det kommer sig att du läcker vatten?
TM- om man gör IVF i Falun så kan man få prasteron (dhea) av läkaren, så du kanske kan fråga läkaren i Norge va de tycker?
JLD- nu är det inte alls långt kvar för dig! Hur mår du?
Snöuggla- grattis till v 30:) Mår du bra?
Själv så va nog ÄL igår kväll möjligtvis idag...hm lite svårt det där..fick första glada gubben igår vid sex-tiden men hade rejäl ÄL-värk under eftermiddagen o kvällen..hade ÄL-testat på morgonen men inte under dagen så kan hända att jag skulle fått glad gubbe tidigare under dagen..men det känns som mina ägg oftast släpper så jädrans fort efter eller typ samtidigt som jag får glad gubbe..i varje fall är det så det känns..men ägget kanske inte släpper exakt då det gör ont, vem vet...
Vet iaf att sexandet igårkväll/inatt bara för att det måstet göras...usch typ första gången jag kände så...
Men nu är det bara att vänta, igen då...
Sorry blev lite långt o svamligt:)
Kram
Oj Draken! Grattis ändå, även om jag antar att du velat vänta lite till?
Hoppas att ni båda mår bra? Ni ligger väl på neonatal nu (eller va d heter?) men han kan andas själv o så?
Massa kramar till dig o er lille son!