• Tabbs2

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

JLD- usch vilken otur m råttor i förrådet, o d fina bebiskläderna:( Skönt att ni kunde ställa grejerna ngn annanstans! Nu är det ju inte mer än en dryg månad kvar:)
    Jo de e ju en del när man köper hus, men tycker att det lät o kändes värre innan, när man väl sitter i huset e d inte så farligt;) Mitt tips är rörligt på allt:) O man kan ju alltid ändra sen...
    Hoppas du mår bättre med magen o allt låter inge kul att ha ont...men du ser säkert inte alls fet ut, men kan tänka mig att det är en känsla man får när man inte känner igen sin vanliga kropp utan att det tas över av en "Alien":)
    Kunde inte hämta ut receptet...de tar bara originalrecept så får vänta på att det kommer med vanliga posten istället...

• Tabbs2

Hej på er!
    Jobbar sista dagen i dag, sen semester:)! ska bli gött!

Tror ÄL va i onsdags (samma dag som glad gubbe..hmm) tempar denna månaden o tempen va uppe redan i torsdags o samma idag så utgår ifrån att det var i onsdags då...
    Börjar smörja med progesterAll oxå idag..
    NUU DÅÅ eller va tycker ni?:)

Hoppas ni alla mår bra?

TM- ngra känningar inför BIM?

• Tabbs2

Hej på er!

Vilka fina magar ni har:)
    Draken vill ju se din oxå;)

CT- tycker du ska lyssna på BM o va sjukskriven ett tag...det är ingen som tackar dig senare för att du jobbar på o e "duktig", men ngn kankse tackar dig för att du tar hand om dig själv:) om inte annat för att du ska känna dig bekväm med mammarollen osv...det är nog inget som bara löser sig av sig självt, o inget som blir bättre när bebis är här- bättre att ta tjuren vid hornen nu! Det är inget skamligt med att behöva vara sjukskriven!

TM-hur har det gått? BIM har passerat eller?

35-åringen-hur går d för dig?

Själv så är jag på ÄL+9, känner inget speciellt...har den här gången festat ganska mycket o druckit en hel del kaffe...Men har å andra sidan smörjt med progesterAll så d kanske väger upp mitt "syndiga" levene;)

Ha det gott!

Kram kram                  

• Tabbs2

Hej! Sitter ute i stugan bland alla mygg, men härligt ändå:) Mens idag på äl+16...lagom kul:( ett försök till så har d gått ett år...jippi eller nått... Hoppas ni andra har det bra? Kram på er!

• Tabbs2

Hej! Fortfarande semester så d e därför jag e lite frånvarande... Glad gubbe idag på ältestet så vi kör hårt här på landet:) Blev faster igår så vi e strax på väg dit.. Fick förresten världens magkatarr av antibiotikakuren men käkar Losec för fullt så hoppas d släpper... Äntligen en magbild draken:) jättefin! Håller tummarna tm- skönt annars att ni e igång ordentligt m utredningen... Hoppas ni andra mår fint Kram

• Tabbs2

Hej!
    Usch imorrn e d tebaks till verkligheten...semestern sa bara svosch! 

Hur går d tm??  

• Tabbs2
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}
    23/7 35åringen  
    ca 26/8 tm78 (försök nr. 17, nr. 11 efter MA)
    ca 6/9 tabbs

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v32 JLD1979
    v27 Draken
    v26 Snöuggla
    v23 CT11  

Nalle BF Nalle
    121021, JLD1979
    121114, Draken men allt över v 36 är bara bonus...
    121203 Snöuggla
    121220 CT

ÄppleCOMING UPÄpple
    23/8 TUL, Draken
    24/8 BM besök Snöuggla
    28/8 TUL, JLD1979

BabyFÖDDABaby
  • Tabbs2

Åh Draken hur gick det på TUL?

O hos BM snöuggla?

Lycka till imorrn JLD!

Kram kram       

• Tabbs2

Draken- låter ju toppen att allt så bra ut! Å v 38 är super:)

shit shit shit´- det börjar ju verkligen närma sig supersnabbt nu för er:)

tm- HUR går d?

o 35-åringe- hur har sommaren varit?

• Tabbs2

Va skönt JLD att allt såg  bra ut:)
    Ta det nu lugnt med packningen!
    Låter som en liten lagom bebis:) Min lillebror fick barn förra veckan, han vägde drygt 3 när han föddes men hade gått ner till 2,8 när de åkte hem...han va 49 cm lång..men han va så himla plutti:) verkligen tiny, men supersöt så klart:)

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?