• tm78

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Hur gick det idag på mötet Tabbs?

• tm78

Så bra Tabbs! Det närmar sig med stormsteg nu då... Spännande! Skrattande
    Ja, Orgalutranen har mycket tjockare nål än de andra sprutorna, och är lite jobbigare... Men bra att du fick öva Glad

Ha en fin helg alla!

• tm78

Skönt med ledigt Tabbs! Och spännande att äntligen vara igång med IVF... Jag håller tummarna för många ägg påt isdag så att det förhoppningsvis bara blir detta försöket för er.

Skönt att du mår bättre nu CT och att du slipper mediciner!

Hur är det med er andra?

• tm78

Det låter ju kanon Tabbs! Jag hade bara 3 äggblåsor vid min första kontroll och det blev ändå sju ägg ut till slut så 10 äggblåsor så här tidigt, och som dessutom är i ca samma storlek, är ju verkligen jättebra!
    Och kul med möhippa

Skönt att allt är bra med dig också Tjingeling!

• tm78

Hur gick det på VUL i fredags Tabbs? Blir det äggplock imorgon?
    Nyfiken, och håller tummarna

• tm78

Vad bra Tabbs! Nu hoppas vi på superkvalitet då, ett tillbaka och helst 7 i frysen

Jag sticker på semester i två och en halv vecka i dag, och kommer att vara utan internet mesta delen av tiden - men jag håller alla tummar och tår jag har för att det ska gå hela vägen för dig nu!  

• tm78

Farao vad tråkigt att det inte blev något. Kram till dig Tabbs! Vi får hoppas på frysisarna istället, eller att sommaren ger ett helt naturligt resultat Men jag förstår precis vad du menar med att det känns som om det aldrig kommer att funka. Jag tappar tron mer och mer, och det är ganska tungt. Skönt att du har bröllopet att se fram emot, som tar mycket tid och resurser från dig, så att du kanske inte hinner tänka så mycket på det andra

Vi har i alla fall haft en helt fantastisk semester i Nord-norge de senaste två veckorna, och kopplat bort bebisverkstaden fullständigt. Skönt! Men på måndag ska vi till IVF-kliniken på möte, så nu är det dags att börja jobba på argumenten om att få 3 försök istället för bara 1 som jag har fått besked om tidigare. Jag har egentligen ingen tro på att jag kommer att lyckas, men jag måste ju försöka...

• tm78

Ser ut som att denna sidan har haft ett långt sommarlov... Glad Säkert välbehövligt för alla - för mig har det i alla fall varit det. Man behöver perioder när man bara kopplar bort hela den här cirkusen också.
    Men vilken sommar vi har haft i år - vädret har ju varit helt fantastiskt! Jag har verkligen fått ladda batterierna, och det känns riktigt skönt.

Hur gick det på RUL Tjingeling?

När är det bröllopet är Tabbs? Jag minns inte riktigt; var det nu i augusti eller var det i september? Oavsett, stort lycka till!! Hjärta

Vi startar upp med ett nytt försök nu i slutet av augusti, och beroende på hur det går så får vi evt. fler försök statligt. Men utgångspunkten är bara ett försök.

Draken, CT och Snöuggla; allt väl med er och era små?

• tm78

Hej igjen Glad

Jadå, jag ska hålla er uppdaterade. Jag börjar med spray nu på söndag och ska hålla på med det i minst 3 veckor så det händer inte så mycket spännande den närmaste tiden. Bara klimakterie-besvär för min del skulle jag tro... Glad Men jag bara hoppas att jag slipper allt för jobbiga biverkningar av sprayen...

Vad skönt att allt verkar vara på plats inför bröllopet, förstår att det börjar krypa i kroppen på dig nu när det närmar sig Glad Har ni semester efter bröllopet och ska åka någonstans på bröllopsresa?

Skönt att RUL gick bra Tjingeling - men jobbigt med nackspärr. Hoppas att det släpper snart!      

• tm78

Blev tvungen att googla Kuredu... Glad Men herregud vilka bilder som kommer upp när man gör det!!! Det blir nog en fantastisk bröllopsresa nån gång under allra mörkaste Sverigevintern... Solig

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?