30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Tabbs2 skrev 2012-10-25 09:24:54 följande:
tm- det behövs ju bara ett ägg egentligen:) Men förstår att du känner dig lite nedstämd... men det kan ju också va så att alla inte riktigt syns heller...
ändrar de något med dina sprutor?
Hört många som säger att första IVF är som en försöksomgång för att se hur kroppen reagerar o så...men förstår din frustration...
Hoppas iaf att det ser bra ut nästa VUL o att du får ut tre riktiga topnoch ägg!
Om det inte blir ngt äggplock måste ni ändå betala då eller kör de om på nytt med sprutor m.m. på "samma" omgång liksom? (men dit kommer ni ju inte men undra bara:) )
snöuggla. oj oj bara 39 dgr kvar! Förstår att det börjar kännas tungt o så men snart så är det över:)
kram på er!
Jag ska fortsätta med samma dos fram till måndag, och sen har jag ingen aning om vad som händer... Jag hoppas innerligt att vi inte måste avbryta i alla fall, men risken finns ju helt klart. Och jag har inte en aning om hur det funkar med betalning och så då, det har jag inte orkat tänka på än. Menar att jag har läst någonstans i papprena att det inte är full betalning då (rimligtvis inte, tycker man ju...) men jag minns inte. Är väldigt nedstämd och gråter för allt idag
Jag vet ju att första IVF oftast är en försöksomgång, men man hoppas ju alltid. Och det är så tungt när förhoppningarna grusas gång på gång.