Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-18 11:29:16 följande:
    Ja alltså...jag har inte energi egentligen, men jag råkade skriva något ändå...
    Jag såg det, men förhoppningsvis är du mer energisk senare idag. Fast egentligen känns det många gånger som bortslösad energi i debatt med sånt folk. Då är det väl bättre att göra något roligt med sin energi...

Men JAG kan inte låta bli den här gången! 
  • Velour
    Anton Chigurh skrev 2011-07-18 12:04:32 följande:
    Anton........om jag får be, och nej, min sidfot är i sanning bokstavligt menat.
    Vilken besvikelse. Anton för att du bad snällt. Inget visar ju på att man är intelligent för att man har mördat. 
  • Velour
    Anton Chigurh skrev 2011-07-18 14:02:03 följande:
    Du behöver inte vara besviken, min kära Velour, tar jag livet av någon är det inte för att bevisa min intelligens utan för att den personen visat sig vara ett riktigt rövhål. Plain and simple.
    Tar du emot beställningar också?
  • Velour

Jag kan för allt i världen inte förstå att det ens FÅR finnas så förbenat äckliga och fruktansvärda primater med lyckan att få åtnjuta åsiktsfrihet. Fy fan vad jag önskar att de hamnade i Saharaöknen, helt och hållet ensamna. Fast öken är det ju egentligen mellan deras öron, men det är inte samma sak...

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-18 18:21:21 följande:
    Fler som tycker han som spelar Mumien i Mumienfilmerna är snygg/sexig? (Ja, jag vet att han har bruna ögon men jag gör en undantag )
    Lite...
  • Velour

Är på extra dåligt humör och det har egentligen inte med intelligensbefriade arselhålen i SD-tråden att göra, utan med min sons rövfarmor. 

Anton, tar du emot beställningar eller? Jag betalar bra! 

• Velour
    stortå skrev 2011-07-18 22:17:34 följande:
    Gråt ut... 
    Nä, "allt som du säger kan komma att användas emot dig".
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-18 22:30:55 följande:
    Ja, självklart, Lämna inga luckor
    Nu vet jag inte om du var sarkastisk i det sista du skrev, men hoppas inte det. 
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-18 22:37:28 följande:
    Tro vad du vill, kanské inte ska skriva här om du ska berätta svårigheter...
    Så jag får aldrig veta om du var sarkastisk eller inte? 

Nej, aldrig öppet i tråden med alla gamar som läser här och som bara väntar på att få hugga in Kräks 
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-18 22:45:22 följande:
    Just så... Ville jag vara sarkastisk så hade jag sagt värre saker
    OK. 

En sak som jag kan säga är att det egentligen inte hjälper att bara prata om det. Det tar inte bort henne och problemen. Jag vill se resultat, jag vill se att det verkligen finns hjälp därute. Att någon som har makt faktiskt tar tag i det och löser problemet.

Jag har försökt men stött på återvändsgränd. Vill ha andra vägar... 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...