Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-18 23:52:24 följande:
    Absolut!!!
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-18 23:57:19 följande:
    I viss bemärkelse, ja! Tycker inte om att 7-klövern ska överträffa varandra i givmildhet, tycker inte om att när nyanländ har mer pengar på fickan än en sjukpensionerad undersköterska, tycker inte om när människor kränker varandra (oavsett härkomst), tycker inte om vissa kulturers kvinnosyn. Jag har däremot ALDRIG kritiserar individen så länge den sköter sig (oavsett härkomst)
    Jag har en del att säga om delen om sjukpensionerad undersköterska vs. nyanländ, men är så förbaskat dränerad på energi pga sonens farmor...

Övriga håller jag med om, men det om sjuklövern håller jag inte såå mycket med om. 
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-19 00:02:16 följande:
    Ja, SD. Har inte funnits alternativ. Nästa val blir det sannolikt blankt.
    Ska själv rösta blankt. Eller inte alls. Gillar INGET av partierna
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-19 00:04:01 följande:
    Hmmm, Velours blick bådar inte gott. Cooper tror jag att jag minns som något.....småextrem?
    Om du inte är snäll kommer jag att cast a spell on you...
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-19 00:07:32 följande:
    Jag tycker att vi sparkar ut alla svärmödrar. Som en start iallafall.
    Jag är på allvar fruktansvärd avundsjuk på alla vars barn antingen saknar en farmor eller har en vettig en...

Din idé måste jag dock säga nej till då jag en dag själv (förhoppningsvis) blir svärmor  
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-19 00:13:00 följande:
    Du fattade poängen ;) Skämt åsido Velour...

Nej, skämta på bara. Ikväll vill jag vara JAG och inte någon tillhöra något politiskt block/parti/whatever. Vill bemötas som individen jag och känna att allt det andra är lagd på hyllan.

Let's? Och bara skämta och få varann att må bra? 
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-19 00:16:40 följande:
    Finns vettiga svärmödrar?
    Ja, jag har sett dem, men aldrig själv haft dem. Och jag HOPPAS jag blir en sådan själv...

En sak jag lärt mig är att det hänger så mycket på mig själv också. Allt handlar om samspel ju.
  • Velour
    sumpbävern skrev 2011-07-19 00:21:47 följande:
    Låter ok för mig. Jag behöver bara vara som vanligt :)
    Hehe, nu har ju de andra mer kännedom om dig så de vet nog mer vad du menar med "som vanligt". JAG vet inte det. Hur är du när du är som vanligt? Drömmer
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 00:24:30 följande:
    Så sant.
    Jag borde alltså ha gett henne på moppo i ett mycket tidigare skede så jag inte behövde vara i den här sitsen idag Helt ärligt!

Men ja, samspel samspel. Jag vill ha tjejkväll med vin och RÖKA!!

• Velour
    stortå skrev 2011-07-19 00:24:51 följande:
    Skalla henne?
    Du sporrar mig! Och jag som var ute efter att få lugna ner mig lite och bara lattja lite
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...