• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:51:36 följande:
    Om du frågar "Är han snygg" och jag säger "nej" säger du "gud vad yyytlig du äääär"
    Du frågade inte om han var snäll (vilket jag omöjligt kan veta genom att titta på en bild), eller om han har en schyst personlighet (vilket jag kan omöjligt veta genom att titta på en bild).

Du och Mandi sa att fula snubben var snygg, jag sa att han var ful, varpå ni börjar dilla om personlighet?
    HAN ÄR EN SKÅDESPELARE!

Att ha fysiska preferenser är enbart mycket sunt Jaded.
    Asså. Nej.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:52:06 följande:
    Gud vad gammelmodig du är...
    Inte så gammelmodig han skulle önska möjligt att vara i Sverige...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-05 11:53:14 följande:
    Såklart man kan. Hon valde låten.

Ja jag äter burktonfisk, men det är ju för att man blir smart av fisk. Kan inte påstå att konserverad lax längre är fisk eftersom den ser ut som det jag blivit tvungen att skriva flera gånger redan.
    Alltså då blir det ju ett dilemma. Jag skulle nog vilja stampa på din mobil, men egentligen vore attentatet missriktat, eftersom att det i sådana fall egentligen är NGWP:s mobil som är den riktiga skurken i dramat. Jag skulle nog få nöja mig med att din mobil får agera syndabock.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:51:36 följande:
    Om du frågar "Är han snygg" och jag säger "nej" säger du "gud vad yyytlig du äääär"
    Du frågade inte om han var snäll (vilket jag omöjligt kan veta genom att titta på en bild), eller om han har en schyst personlighet (vilket jag kan omöjligt veta genom att titta på en bild).

Du och Mandi sa att fula snubben var snygg, jag sa att han var ful, varpå ni börjar dilla om personlighet?
    HAN ÄR EN SKÅDESPELARE!

Att ha fysiska preferenser är enbart mycket sunt Jaded.
    Utvecklar detta vid närmare eftertanke. Nej jag frågar aldrig, du bara utbrister men guuuuuuuud så fuuuuuul, inga läppar ju (Sheldon t ex) utan någon som helst insikt i hur sjukt äckligt smart Sheldon är, hur sjukt jävla hett han debatterar sina hjärtefrågor och hur stort hjärta han har! Vilket gör honom ovanligt het.

Bah!
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-05 11:47:56 följande:
    Du lever som du lär alltså, bra! ;)
    Practise what you preach.
    Noun skrev 2011-05-05 11:55:11 följande:
    Inte så gammelmodig han skulle önska möjligt att vara i Sverige...
    Gammalmodig? Jag föredrar att kalla mig värdekonservativ.
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 11:55:26 följande:
    Alltså då blir det ju ett dilemma. Jag skulle nog vilja stampa på din mobil, men egentligen vore attentatet missriktat, eftersom att det i sådana fall egentligen är NGWP:s mobil som är den riktiga skurken i dramat. Jag skulle nog få nöja mig med att din mobil får agera syndabock.
    Well, försök ta den från mig bara.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 11:53:14 följande:
    Såklart man kan. Hon valde låten.

Ja jag äter burktonfisk, men det är ju för att man blir smart av fisk. Kan inte påstå att konserverad lax längre är fisk eftersom den ser ut som det jag blivit tvungen att skriva flera gånger redan.
    Du vill verkligen göra mig arg på riktigt?
    Don't mess med min anala musiksmak säger jag bara...
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-05 11:56:50 följande:
    Well, försök ta den från mig bara.
    Det skulle jag nog kunna göra utan större problem. Som att sno en rullator från en krumbent pensionär, typ.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...