• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 12:05:41 följande:
    Inte ett dugg personligt. Du tar det personligt dock. Du får tycka att Sheldon är bajsful om du vill. Jag vet att du baserar det på utseendet, det är coolt.

Lämna min rumpa utanför detta.
    Det är du som FORTFARANDE är upprörd över Sheldon.
    Inte jag.
    Notera det.

Låt mig inte ens halka in på varför jag tar vissa dubbelmoraliska situationer personligt...Skrikandes
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 12:05:20 följande:
    Det är för att innerst inne så vet du att du inte vill. Flört
    Jag vill inget hellre!!
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:05:24 följande:
    Men du, Jaded. Jag köpte blåbärscheesecakesglass!!!!!!!!!!!
    Vad fan säger du?
  • Druid
    Nu hatar jag dig. Jag har tvättid och kan inte gå någonstans och nu blev jag sjukt sugen på glass. Jag kan ju inte gärna sponsra den knarklangande närturkens lilla arabaffär, så jag får helt enkelt vänta med att gå till Ica och köpa glass ett tag. Rynkar på näsan
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:07:43 följande:
    Det är du som FORTFARANDE är upprörd över Sheldon.
    Inte jag.
    Notera det.

Låt mig inte ens halka in på varför jag tar vissa dubbelmoraliska situationer personligt...Skrikandes
    Eat my dust!
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-05 12:07:12 följande:
    Preach what you practise! Värdekonservatism i en tonfiskburk! Jag visste väl att du skulle avslöja dig tillsist din KOMMUNIST!
    Men nu låter du ju mer som Kapten Haddock än Bakvänd. Men att kalla mig för KOMMUNIST!?! Det var det nesligaste! Jag har inte ens mustasche!
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 12:07:54 följande:
    Jag vill inget hellre!!
    Vad fan säger du?
    Blåbärscheesecakesglass!!!!!

Hold your horses. MMS kommer.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:08:16 följande:
    JA!

Lite ariskt blod måste ungen få!
    Hmm sant, det finns risk att svenska rasen utrotas annars
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...