• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 12:29:33 följande:
    Nej, surikater ska få status som heliga och få fri lejd i land och rike, inte minst att sitta och bli matade med delikata larver i templen. Med min hord menade jag mitt manskap. Mina soldater som ska erövra världen och göra mig till kejsare. Eller ja, just nu är de väl kanske mest en bunt skålare, men, men . . . .
    MrsAssault skrev 2011-05-05 12:26:12 följande:
    Men jag hänger inte med alls nu vilka är vilka? ALLA NAsSAR RÄCKER UPP EN HAND!!
    Med reservation för begreppet nassar så antar jag att jag får räcka upp en hand. Man måste ju liksom leva upp till PKs förväntningar.
    Ditt manskap...
    Jag slår vad om att jag skulle kunna omvända hela ditt manskap.

Jag kan nästan sätta pengar på det.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:30:27 följande:
    Hahaha men det är du ju?
    Jag tror dig.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-05 12:26:52 följande:
    Snarare allt för vänlig...
    Druid skrev 2011-05-05 12:24:28 följande:
    Du var tämligen enkel att omvända. Nu väntar jag med bristfälligt tålamod på att du ska konvertera till någon form av germansk hedendom också.
    Lär dig runka baby!
    Vårda ditt språk unga dam.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 12:31:14 följande:
    Ditt manskap...

Du skulle förmodligen kunna få omkull en av dem i alla fall. Han är inte så kinkig. Förvånad
  • MrsAssault
    Druid skrev 2011-05-05 12:29:33 följande:
    MrsAssault skrev 2011-05-05 12:26:12 följande:
    Men jag hänger inte med alls nu vilka är vilka? ALLA NAsSAR RÄCKER UPP EN HAND!!
    Med reservation för begreppet nassar så antar jag att jag får räcka upp en hand. Man måste ju liksom leva upp till PKs förväntningar.
    Bra. Alla som inte ligger med utlänningar är nassar
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-05 12:34:38 följande:
    Vårda ditt språk unga dam.
    Ditt manskap...

Om du absolut vill så. ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 12:34:38 följande:
    .
    Ditt manskap...

Du skulle förmodligen kunna få omkull en av dem i alla fall. Han är inte så kinkig. Förvånad
    Är du inte?
  • Druid
    MrsAssault skrev 2011-05-05 12:35:09 följande:
    Bra. Alla som inte ligger med utlänningar är nassar
    Varför bli alltid jag måltavlan för stereotyper och generaliseringar? Nåja, jag är väl nasse då.
    Noun skrev 2011-05-05 12:36:05 följande:
    Jag insisterar å det kraftigaste!

Och nu ska jag gå och köpa glass. Godare glass än den töntiga onazistiska glassen som NGWP köpte. Flört
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-05 12:38:42 följande:
    Jag insisterar å det kraftigaste!

Och nu ska jag gå och köpa glass. Godare glass än den töntiga onazistiska glassen som NGWP köpte. Flört
    Aha, bangar då det hettar till :P
  • MrsAssault
    Druid skrev 2011-05-05 12:38:42 följande:
    Varför bli alltid jag måltavlan för stereotyper och generaliseringar? Nåja, jag är väl nasse då.
    Noun skrev 2011-05-05 12:36:05 följande:
    Äh det är ju skitenkelt att slippa, skaffa rätt åsikter bara!
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-05 12:10:41 följande:
    Nej, det vill du inte alls. Du vill bli min sekreterare. Det är din innersta önskan.
    Jag ville det men trodde aldrig i mina vildaste fantasier att det kunde bli en dröm besannad?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...