• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 10:53:01 följande:
    Och jag som hade hoppats på : Hellre i munnen än på bröstet....

Jag ser inte hur det ena behöver utesluta det andra liksom.
    Var den än hamnar, finns det utmärka sätt att transportera den till munnen!
    Huvudsaken är att man inte slösar helt enkelt.
  • Anton Chigurh
    Noun skrev 2011-05-05 10:52:10 följande:
    Shit, vad har du gjort egentligen, eftersom blomkvasten inte finkar?
    Blandade ihop min Jaded med Nice Girl Wrong Place. Ett oförlåtligt misstag.
    Kill them all and let God sort them out. Arnaud Amalric.
  • Noun
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 10:56:02 följande:
    Blandade ihop min Jaded med Nice Girl Wrong Place. Ett oförlåtligt misstag.
    Konvertera!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 10:54:59 följande:
    Mmm men för att uppfylla den dagliga kvoten krävs det ju att den söta såsen intages oralt.
    Men jag säger som jag sa till Anton.
    Bara för att den HAMNAR på en macka, en tutte, i ett glas, i någons hand, så betyder det inte att slutstationen ändå inte är den samma.

Jag använder liksom inte kleenex för att torka bort den...
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:57:59 följande:
    Men jag säger som jag sa till Anton.
    Bara för att den HAMNAR på en macka, en tutte, i ett glas, i någons hand, så betyder det inte att slutstationen ändå inte är den samma.

Jag använder liksom inte kleenex för att torka bort den...
    Nej du snortar den. Jag vet ju.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:58:45 följande:
    Och få alla synder raderade?
    Raderade? Varför välja?
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-05 10:48:07 följande:
    Du är den trogna typen?
    Jag förstår inte riktigt frågan ursprung, men ja absolut, det är jag. Förfasas en smula över så kallad polyamori och otrohet och gud vet vad.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:50:32 följande:
    Nu äter inte jag leverpastej alls, men ja, jag trodde smörgåsgurka var det enda socialt acceptabla.
    Majonnäs är äckligt. Stavas det med två "n"?

Jag ljög. Jag är bara 26 egentligen.

Varför röstar du inte på Nationaldemokraterna eller SvP?
    Man måste äta leverpastej. Fast helst bredbar, för den man skivar ser ju ut att vara fylld av leverfläckar. Angående majonnäs så, ja det stavas så.

26? Jaha. Vilken besvikelse.

Jag har röstat på Nd, men av diverse skäl så blir det nog itne så igen. Jag tror dessutom att det är ett döende parti, vars död inte går att hejda. De var större förr, når Tor Pålsson var deras partiledare. SvP däremot? Ptjaa . . . det finns faktiskt en handfull kompetenta personer inom det partiet också, men för att vara ett nystartat parti så är de för snarlika t ex. Nd. Jag betrkatar sådana partier som något förlegade.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...