Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:46:30 följande:
    Visst var den? Har mailat till varenda en jag känner.
    Klart, när det är en SÅN kul grej. Man kunde aldrig ana att något sånt här fanns att läsa i Wiki
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 22:46:32 följande:
    Ja visst är det så
    På gott och ont men alltid för det bästa

Såg du att JTA hade grävt fram någon källa i danstråden?
    Menar du det där youtube-klippet med tjejen som dansade? Annars har jag inte läst så mycket i den tråden nåt mer...

Kanske kollar lite senare. 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 22:47:47 följande:
    Nästa år!!!
    Mmm, i alla fall innan jag blir 40!
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 22:48:07 följande:
    Jag kan inte smälta brudens citat...

"Människor är så töntiga, dom får mig att känna mig mentalt överlägsen, jag gillar inte den känslan.."
    Öh Vad är hon själv då om inte människa och därmed också töntig? Går inte att säga vem det var som sa så?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:49:53 följande:
    Du frågar mig? Vem tror du jag kommer nominera?
    MIG såklart!! Oskyldig
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:52:52 följande:
    Så kände jag mig också. Jag är äldst och har en lilla syster. Första barnbarnet så när jag var liten så fanns det inga kusiner att leka med. Jag var alltid med mamma/mormor/moster/faster och efter ett tag så hade jag ingenting gemensamt med jämnåriga. Jag kunde delta i religiösa cremonier och verkligen känna mig som en i gänget och att pendla från det till att sitta och leka barbie med jämnåriga gick inte ihop hos mig.
    Ah, jobbigt. Men det tog du tag i senare. Ja, inte barbielekandet kanske, men "flickaktiviteter" eller hur man nu ska kalla dem. Det är inte rätt ur genusperspektiv but hey, det är över elva på natten
  • Velour
    KlasKristian skrev 2011-05-11 22:56:49 följande:
    USA ja. Brorsan tjatar på mig att jag ska åka med honom dit i sommar men det finns banne mig ingen möjlighet. Har dels två resor inbokade redan och vi väntar dessutom tillökning.

Men USA finns ju kvar. 
    Vad kul! Har du varit där förut? 

Och grattis! När väntas barnet komma? 
  • Velour
    KlasKristian skrev 2011-05-11 23:01:04 följande:
    30 år, boende utanför Stockholm, sambo sedan snart fem år tillbaka, en son på 16 månader och en ofödd dotter som beräknas titta ut i början av oktober. 

Gillar min familj, resor, fotboll, god mat och öl.
    Ogillar vänsterpolitik (no shit), bananer, sådant som flaxar samt tidiga morgnar av icke självvald typ. 
    Check.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 23:03:28 följande:
    Fick min första Nintendo (En sån där gråplåtburk som man var tvungen att sparka på efter ett tag för att den skulle komma igång) när jag fyllde 12. Spelade mycket och då var lilla syster med också men det var alltid vi två och sen alla vuxna som var omkring oss. Innan vi flyttade hit till Sverige så ville mamma inte att jag skulle umgås med grannarna (Lång historia) och när vi flyttade hit till Sverige så bodde vi ju som bekant i en liten byhåla där vi inte kunde umgås med någon eller rättare sagt ingen ville umgås med oss.

Äh, det finns roligare saker att tänka på.
    Hahah, jag hade också en sån Nintendo!! Och det stämmer att man fick bruka våld på den efter ett tag

Jag förstår, att bo i en byhåla är fan tortyr. Jag bodde i Hässleholm i fem månader för att min dåvarande man skulle studera på högskolan i Kristianstad (vi fick inte tag i lägenhet där) och det var det värsta stället jag någonsin har bott i Så jag vet hur det kändes för dig.

Så, vad för roligt ska vi tänka på ikväll? Tomte 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...