Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Tjena i tråden! Blev lockad hit av Rose

Jag vet inte var jag ska placera mig eftersom jag har så olika åsikter i olika ämnen. Jag har blivit kallad rasist, vänsterextrimist, blind, klok, ja allt möjligt. Jag passar antagligen inte in någonstans eftersom jag inte har EN fast åsikt i vartenda ämne.

Dock är jag för rättvisa och (sekulär) humanism. Jag är även för sann demokrati. Tror inte att det är så motsägelsefullt... 

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 23:31:36 följande:
    Dig har jag funderat på att släpa hit läääääänge...du borde bli någon slags hedersmedlem.
    What kept you from it, babe?!?!

Tack, vilken ära Skäms 

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 23:37:53 följande:
    Har inga. Gjort laserbehandling. Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
    No way! Det måste ha gjort förbaskat ont, eller? Det är ju hemskt känsligt på muttan.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 23:46:10 följande:
    Det gjorde fruktansvärt ont men värt det. Verkligen. Det bästa jag har gjort. Brukade annars vaxa.

Måste gå. Gonatt tjejen och välkommen hit. Du kanske kan klura ut hur Druid gör.

{#emotions_dlg.flower}
    Skönt att bli av med skiten. Jag har inte råd bara. Och hade jag det skulle jag inte våga

Godnatt  
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 23:47:29 följande:
    Jag vet inte
    Vi träffas alltid, alltid, i diskussioner med JTA, har du märkt det? Hahahaha...jag blir liksom distraherad...
    Hahah, det har jag faktiskt inte märkt, att det alltid är i diskussioner med JTA vi möts, men well observed
    Nu kommer jag nog att börja lägga märke till det, haha!

Men jättehäftig tråd du har skapat! 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 23:49:40 följande:
    23:48 skrev vi båda att inlägg om att ej ha råd med laser. Nice.
    Hjärta 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 23:54:39 följande:
    Tack...Quintus Zebra håller till här också.
    Och vi sedvanliga.
    Och en nationaldemokrat. Druid.
    Ooh, zebran gillar jag! Men det är en skev blandning ju. Druid är den enda nationaldemokraten? Men jag ser att ni har roligt i alla fall och det är ju alltid nåt

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-10 23:59:49 följande:
    Nja, Neod, en sverigedemokrat (tror vi) har varit inne och postat bilder på ost och glass gjord av bröstmjölk...
    Vad PK!
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 00:35:15 följande:
    Jag effellar från sängen med min mobil, BASÅNIVET!
    Fick tänka efter en och två gånger innan jag förstod vad "basånivet" betydde...Det låter som någon form av kräm man kan köpa i Apoteket eller något, om man uttalar e:et som ett kort e.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...