Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:06:40 följande:
    Jaja, vi tar kukar istället?

Hade gett vad som helst att få starta en tråd här på FL där killar fick lägga upp bilde rpå sina kukar så kunde man få rösta på den man tyckte var bäst.

Bättre? Demon
    Jag tar hellre i dem...

Jamen, eller hur! Men sen då? Vad skulle vinnaren få (eller göra)? Drömmer 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 22:10:42 följande:
    Hahahahaha din kommentar känns verkligen....hjärtlig?
    Sorry...Det blir inte bra hur jag än gör
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:12:41 följande:
    Bjuder Jaded på en Dodol Tala.
    ASG!
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:14:20 följande:
    ÅH, hade inte förväntad mig få detta till svar. *Chockad*

Jag hade också väldigt gärna tagit i dom och bedömt därefter. Ja, vad skulle vinnaren få göra? För min del fick han gärna visa vad han kan göra med den. Drömmer
    Hihih, I know. Det var därför jag svarade så också

Nä men, säg nu! Hur ska han visa? Ska han lägga ut ett klipp på hur han gör eller ska han visa live med någon av oss typ? 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 22:15:12 följande:
    Hahahaha....
    Tappert försök dock!
    Anledningen i problemet är att jag aldrig umgicks med de snygga, populära tjejerna i skolan. I låg- och mellanstadiet var jag en outsider som kanske på sin höjd hade EN vän. På högstadiet bestod mina vänner av ett par emotjejer varav en hade självmordstankar och brukade skära sig. Jajameeen! 
    På gymnasiet hängde jag med en grupp plugghästar för att senare byta dem mot en enda tjej som var helt dum i huvudet på alla möjliga vis. Typ en sån som ljög och utnyttjade mig utan att jag riktigt fattade det från början.
    Så det var inte förrän i vuxen ålder jag började hitta normala vänner. Men då var det för sent för att utveckla något intresse för klädsnack!
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:17:05 följande:
    Missade du inlägget om Dodol?
    Det är faktiskt dagens högpunkt. Jag har skrattad så jag kissade på mig.

en.wikipedia.org/wiki/Dodol

- Hej, kan jag få en Dodol Tala och en Dodol Small-Kir?

WTF?! Det hade jag helt missat. Så sjukt roligt!!
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:20:42 följande:
    Vad har hänt? Har du också blivit smittad?

Visa live känns lockande. Drömmer
    Vadå smittad? Jag har alltid varit sån, bara liksom inte visat det så mycket Tungan ute Har ju andra intressen och sidor också! Så det så!

Ok, då säger vi live då. Med vem?  
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 22:35:44 följande:
    Wow!
    Och du som verkar så normal och välartad!
    Jag borde nog ha fötts som en vuxen för jag var inte som de flesta barnen/ungdomarna. Trivdes bäst i de vuxnas och de lugna, plugghästarnas sällskap egentligen. De där emotjejerna och jag umgicks med varandra eftersom vi annars inte hade några andra att umgås med. En av dem har det dock gått väldigt bra för, medan hon som skar sig inte verkade ha förändrats riktigt, sist jag såg henne.

Jag själv känner mig i dag som jag vill vara till stor del. Tycker att mina erfarenheter pushat mig på rätt spår. 
  • Velour

I'm such a party pooper!

Fan, min mammas moster reste till USA för ett par dagar sedan och ska stanna där i en månad. Hon gör detta varje år. Men den här gången blev jag så jävla avundsjuk så jag nästan gick i taket! Jag vill också dit
    Jag har inte råd och jag är flygrädd på kuppen. Tänker på detta nästan varenda dag sedan några månader tillbaka. Fan också! 

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:45:51 följande:
    OJ! *Kram*
    Jag var pappas lilla prinsessa och min mamma klädde mig alltid i prinsessklänningar med uppsatt hår även inomhus. Utvecklade en enorm intresse för kläder, skor, smink rätt tidigt.
    Har aldrig kommit överens med tjejer.
    Tja, min mamma "lekte " lite med mig när jag kanske var för liten för att säga nåt. Pappa betedde sig inte märkvärdigt på något sätt och jag tyckte om att leka med allt möjligt. Inte så mycket med dockor dock, utan väldigt mycket med TV-spel, radiobilar, bollar eller att vara ute och röja med mina vänner som jag faktiskt hade, på fritiden. Jösses, hade helt glömt bort dem, men det var för att de här var mina "fritidskompisar". När vi var ute brukade vi cykla mycket, klättra på klätterställen, leka massa lekar och så. Och de här var tjejer de med. Kanske sånt normala barn gör. Men det var sällan några docklekar eller sminklekar. Det mest flickiga jag varit med om måste ha varit när jag hade min New Kids On The Block-period då jag riktigt avgudade dem och hade satt upp affischer överallt i mitt rum. Då brukade några av oss samlas och dansa och sjunga till deras låtar och sånt fjantigt

Mmm, jag vet det där.... 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...