I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:45:51 följande:
OJ! *Kram*
Jag var pappas lilla prinsessa och min mamma klädde mig alltid i prinsessklänningar med uppsatt hår även inomhus. Utvecklade en enorm intresse för kläder, skor, smink rätt tidigt.
Har aldrig kommit överens med tjejer.
Tja, min mamma "lekte " lite med mig när jag kanske var för liten för att säga nåt. Pappa betedde sig inte märkvärdigt på något sätt och jag tyckte om att leka med allt möjligt. Inte så mycket med dockor dock, utan väldigt mycket med TV-spel, radiobilar, bollar eller att vara ute och röja med mina vänner som jag faktiskt hade, på fritiden. Jösses, hade helt glömt bort dem, men det var för att de här var mina "fritidskompisar". När vi var ute brukade vi cykla mycket, klättra på klätterställen, leka massa lekar och så. Och de här var tjejer de med. Kanske sånt normala barn gör. Men det var sällan några docklekar eller sminklekar. Det mest flickiga jag varit med om måste ha varit när jag hade min New Kids On The Block-period då jag riktigt avgudade dem och hade satt upp affischer överallt i mitt rum. Då brukade några av oss samlas och dansa och sjunga till deras låtar och sånt fjantigt
Mmm, jag vet det där....