Inlägg från: KlasKristian |Visa alla inlägg
  • KlasKristian

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 00:12:58 följande:
    JAG HAR HITTAT SUFFERING/GERDIS!!!
    ... och Caps Lock. På en och samma gång! En stor dag.
    Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • KlasKristian
    Mandi74 skrev 2011-05-21 00:15:33 följande:
    Haha.. men var det inte så då? Menar du att du inte hört talas om det innan?

Kan heta Glenda om du vill.
    Nej, men så bor jag inte i Göteborg heller. Här i Ståkkålm har vi mer sofistikerad humor än simpla ordvitsar.

Jag kommer att kalla dig Glenn oavsett förresten. 
    Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • KlasKristian
    Velour skrev 2011-05-21 00:19:12 följande:

Kollade upp kostnaden och 50 kr. i månaden är ju inte så mycket egentligen... 
    Det beror på vad man jämför med.

(Ett av mina favorituttryck. Passar alltid och är så fullständigt meningslöst.) 
  • KlasKristian

Oh dear God. Jag såg just någons sidfot i en annan tråd. Hon har tydligen döpt sina barn till Ängla och Kelian.

Jag dör som flugor. 

• KlasKristian
    Mandi74 skrev 2011-05-21 00:27:06 följande:
    Wt-tråden?  Hänger du i den? Drömmer
    Vete fan vilken tråd det var. Jag hänger överallt och ingenstans.
  • KlasKristian

Jag ogillar väldigt mycket med FI. Oj, vad alla blev förvånade nu.

• KlasKristian
    currycurry skrev 2011-05-23 13:09:18 följande:
    finest.se/albinjameson EMMA WATSON
    Skit ner dig, meningslösa spammare.
  • KlasKristian

Loke? Varför inte löpa linan ut och döpa pojkstackaren till Satan på en gång?

• KlasKristian
    Druid skrev 2011-05-23 13:18:57 följande:
    KlasKristian skrev 2011-05-23 13:16:37 följande:
    Loke? Varför inte löpa linan ut och döpa pojkstackaren till Satan på en gång?
    För att Satan är ett slovakiskt efternamn. Drömmer
    Du tänker på hockeylegenden Miroslav?

Han blev ombedd att ändra stavningen på sitt efternamn när han skulle spela i NHL men vägrade. Tror hans tröja sålde extra bra i supporterbutikerna av den anledningen.
  • KlasKristian
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-23 13:19:15 följande:
    Men KK, jag känner att jag har lite otalt med dig.
    Jaså? Vadan detta?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...