Inlägg från: KlasKristian |Visa alla inlägg
  • KlasKristian

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

TheCoopers skrev 2011-05-12 11:13:36 följande:
    och .. alltså ... den här genus hysterin..  är det bara jag som kräks lite på den ?
    Nej.
    Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • KlasKristian
    Jäjd skrev 2011-05-12 11:50:14 följande:
    Jag har bemästrat konststycket att bli upprörd över en ganska bred skala (kan man säga så?) Drömmer Men jag tror "neger" för dig är vad genus är för mig, annars är vi överens!

Grejen är ju att det inte är något dumt med genusmedvetenhet så länge det inte går till överdrift vilket det ju såklart gör. Därmed är det ett problem, typ som feminismen. Skapar lika mycket oreda som det skapar ordning.
    Om man skulle ta och köpa en genusboll till fikat kanske?

Håller i övrigt med. Jag spyr på tanken att några självutnämnda experter (genusvetare) med tvivelaktig vetenskaplig bakgrund ska sitta och bestämma vad som är bäst för mitt barn. Håller man inte med dem "har man inte förstått" och utmålas därmed som okunnig och såsom inte inseende sitt eget bästa snarare än av annan åsikt.
    Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • KlasKristian

Nu jävlar är det genuspajaseri på hög nivå i prinsessklänningstråden. Sitter här och baxnar faktiskt.

Folk som väljer forumnick efter seriemördare borde fan inte få ha någon talan.

/ KlasKristian the Ripper 

• KlasKristian
    Noun skrev 2011-05-12 22:09:26 följande:
    Lite VÄL PK där Klasse!
    Skiter i vilket, jag ogillar genusdravel å det grövsta och det står jag för. Har aldrig tänkt på det som PK, snarare tvärtom, men jag vet inte.
  • KlasKristian
    Mandi74 skrev 2011-05-12 22:14:02 följande:
    Du kan ju hänga på KK in i genusdebatten, verkar gå hett till.
    Jag skriver inget där, bara läser. Har gett upp beträffande hon den där för länge sedan.
  • KlasKristian
    Noun skrev 2011-05-12 22:14:02 följande:
    Skit hit och skit dit, det är det enda du och Druid tänker på. Kräks
    Vi har en tankeläsare bland oss, gott folk.
  • KlasKristian
    Mandi74 skrev 2011-05-12 22:20:09 följande:
    Och blir uppretad.. låter som en hit!
    Det är så jag jobbar. Gäller inte bara internettrådar heller. Förmodligen dör jag i hjärtinfarkt innan jag fyllt 50.
  • KlasKristian
    Mandi74 skrev 2011-05-12 22:24:10 följande:
    Låter hälsosamt.
    Jag väljer att tro att jag än så länge håller det på en hyfsat civiliserad nivå, om man nu ska tala allvar för en gångs skull. Men jag är bra på att störa mig så saker; faktum är att det skänker mig ett visst nöje.
  • KlasKristian
    KlasKristian skrev 2011-05-12 22:25:23 följande:
    Jag väljer att tro att jag än så länge håller det på en hyfsat civiliserad nivå, om man nu ska tala allvar för en gångs skull. Men jag är bra på att störa mig så saker; faktum är att det skänker mig ett visst nöje.
    ...störa mig  saker...
  • KlasKristian
    Quintus Zebra skrev 2011-05-12 22:26:16 följande:
    Vill ha mothugg...
    Ligg med en huggorm då.

*ba-dum-pum-pschhhh* 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...