• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-21 23:11:25 följande:
    Ja, han vinner alltid över mig när det gäller drickandet. Han är som en oändlig grop som aldrig blir full.

Jag behöver knappast säga vad jag tycker om pizza va? Starkt av dig att jobba på en lördag. Vad jobbar du med? (Du behöver inte svara om du inte vill)
    Du tycker inte om pizza för att den är för flottig?

Jag har ett extrajobb vid sidan av studier där jag ringer hem till folk och trakasserar. Ja, marknadsundersökning. Jippie!  
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 23:15:36 följande:
    Höhö...
    I don´t eat hay.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-21 23:15:12 följande:
    Asså den där är verkligen en mäterverk. Helt underbar.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 23:17:45 följande:
    Nej du dricker .... PUCKO!
    Ja, jag är en puckodrickare, ehuru du är ett pucko. Tungan ute
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 23:21:27 följande:
    Hardly...
    Jag tycker faktiskt att det var bättre när Hardy Nilsson var Tre kronors förbundskapten.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-21 23:16:48 följande:
    Du tycker inte om pizza för att den är för flottig?

Jag har ett extrajobb vid sidan av studier där jag ringer hem till folk och trakasserar. Ja, marknadsundersökning. Jippie!  
    Mmmm

Jag kommer ihåg att jag hade en telefonförsäljningjobb en sommar där vi ringde hem till folk och boka tid för att göra reklam för en dammsugare företaget sålde. Åh, vad jag hade kul. Ringde hem till ett par som jag visste var iranier och kvinnan som svarade kunde inte svenska så hon skrek till sin man "Kom och svara. Det är en tjej. Jag förstår inte." Mannen svarade: "Min ligg ringer inte hem på en skojig ton" vilket därpå bröt ett helvetesbråk mellan dom och jag var kvar i luren. Satte det på högtalaren då vi var över 10stycken iranier som jobbade tillsammans. Åh, vad vi skrattade sen när kvinnan kom på att hon inte hade lagt på luren så säger hon till mig "Förlåt, dum man" Jag kunde inte hålla mig så jag sa på persiska till henne "Gå och ge honom en puss från mig" och la på. Ja, jag vet att jag var elak.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...