• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-22 00:06:01 följande:
    Han är mannen din mamma varnade dig för!
    Är han religiös?!?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-22 00:06:37 följande:

Jag måste logga ut. Maken ropar men några funderingar som jag tycker är intressant är: Tror ni det är lättare för "blattetjejer" att komma överens med ND/SD-killar än om det var tvärtom?
    Varför är det svårare för "blattekillar" att komma överens med ND/SD-tjejer?
    Jag gick ju som bekant skolan i en jävla byhåla där majoriteten av invånarna var rasister men efter ett tag så var det "okej" mellan mig och killarna men jag har aldrig sett en "blattekille" kunna föra en normal diskussion med en rasisttjej. Varför?

Kvinnor är mer mottagliga för Stockholmssyndromet.
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-22 00:01:38 följande:
    Va? Är Drutten nationaldemokrat? Jag trodde han var sverigedemokrat. 

Fast same same, different name  
    Njae, nej inte direkt.
    Jäjd skrev 2011-05-22 00:05:31 följande:
    Fast då kommer de ju faktiskt bestraffa mig. Och antagligen inte på något njutningsfullt vis.

Så, nä.
    Vad då? Gratis kost & logi ju.
  • I Blackrose I

Natti natti. {#emotions_dlg.flower}

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-22 00:06:37 följande:

Jag måste logga ut. Maken ropar men några funderingar som jag tycker är intressant är: Tror ni det är lättare för "blattetjejer" att komma överens med ND/SD-killar än om det var tvärtom?
    Varför är det svårare för "blattekillar" att komma överens med ND/SD-tjejer?
    Jag gick ju som bekant skolan i en jävla byhåla där majoriteten av invånarna var rasister men efter ett tag så var det "okej" mellan mig och killarna men jag har aldrig sett en "blattekille" kunna föra en normal diskussion med en rasisttjej. Varför?

Därför att killar har ett ägarbehov och då kan inte rassetjejerna bedra den patriarkala rasistgruppen medan samma rasistkillar får göra vad de vill. Så det så.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-22 00:09:02 följande:
    Jag tror han tror han är Gud.
    Jaha, som mitt ex alltså. Tja, been there done that. Det är bara att låta dem hållas. Tjalalalaaaa

• Jäjd
    Velour skrev 2011-05-22 00:10:30 följande:
    Jaha, som mitt ex alltså. Tja, been there done that. Det är bara att låta dem hållas. Tjalalalaaaa
    Slutligen tröttnar de små krakarna och somnar sött.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-22 00:13:25 följande:
    Slutligen tröttnar de små krakarna och somnar sött.
    Men du, önskar du inte att det vore tvärtom, att de vaknade istället?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...