• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-21 22:17:25 följande:
    Som låten "Bitch got a penis". 
    Fast du menar väl att hon har "stake" som i "skinn på näsan". 
    Oh no. Jag menade det förstnämnda.
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-21 22:18:55 följande:
    Oh no. Jag menade det förstnämnda.
    Oh yes you do! You don't mess with the Nice Girl
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-21 22:18:26 följande:
    Ja, om jag råkade träffa NGWP, och vi nu inte pratar om en rak höger alltså, så skulle jag nog göra en "Crocodile Dundee". Better safe than sorry liksom. Drömmer

Bör jag eller bör jag inte gå och köpa godis?
    Druid vi skulle aldrig komma så långt i vår bekantskap för att mitt kön skulle bli relevant för dig.
    Vad är detta?
    Försöker du bara få mig att maila dig en bild på min Katt?
  • Jäjd
    Ja, om jag råkade träffa NGWP, och vi nu inte pratar om en rak höger alltså, så skulle jag nog göra en "Crocodile Dundee". Better safe than sorry liksom. Drömmer

Jag har inget snällt att säga alls till det där.
  • Nice Girl Wrong Place

Så antingen skulle du slå mig, eller ta mig mellan benen!?

WTF?
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-21 22:19:44 följande:
    Oh yes you do! You don't mess with the Nice Girl
    But she ain´t that nice.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 22:19:52 följande:
    Druid vi skulle aldrig komma så långt i vår bekantskap för att mitt kön skulle bli relevant för dig.
    Vad är detta?
    Försöker du bara få mig att maila dig en bild på min Katt?
    Har du en katt? Ja det har du va? En huskatt? Kattkärleken är solklart den främsta egenskapen du besitter. Skrattande
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 22:21:03 följande:
    Så antingen skulle du slå mig, eller ta mig mellan benen!?

WTF?
    Jag skulle bara utdela en rak höger i självförsvar. Så länge du inte försöker slå mig med handväskan så ligger du inte i riskzonen. Det där om benen, ja, man vill ju vara säker på sin omgivning liksom. Men nu när du säger det så där, så låter det ju som ofredande. Foten i munnen
    Jäjd skrev 2011-05-21 22:20:07 följande:
    Jag har inget snällt att säga alls till det där.
    Vad ovanligt . . . . Drömmer
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...