• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-21 15:09:29 följande:
    Jaså? Kanske får gå till Ica/langaren ändå då.

Och.

Wazzzap?
    Men gör det för faen. Och sluta gnälla. Tyst
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-21 15:09:29 följande:
    Jaså? Kanske får gå till Ica/langaren ändå då.

Och.

Wazzzap?
    Fast jag tycker nog att du ska köpa en flaska Whiskey.
    Eller vin för den delen!

Nothing is up. Har haft lite kattissues.
    Först drog hon ner mina fina indiska gardiner i jakt på en geting. Iom detta rev hon ner en Indiskaljuslykta (som ej säljs längre). Så när jag skrikit klart och satt mig till rätta springer hon in med en fågelunge i munnen, varpå jag flippar totalt och låser in henne i min dotters rum, medans jag med en handdduk jagar den krympande fågelungen som tror den ska bli min middag.
    Jag fick tag på den, släppte ut den och alla små pippifåglar blev mycket glada. De har en reunion på min uteplats medan min dumma katt går omkring i köket och letar efter fågeln.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 15:16:21 följande:
    Fast jag tycker nog att du ska köpa en flaska Whiskey.
    Eller vin för den delen!

Nothing is up. Har haft lite kattissues.
    Först drog hon ner mina fina indiska gardiner i jakt på en geting. Iom detta rev hon ner en Indiskaljuslykta (som ej säljs längre). Så när jag skrikit klart och satt mig till rätta springer hon in med en fågelunge i munnen, varpå jag flippar totalt och låser in henne i min dotters rum, medans jag med en handdduk jagar den krympande fågelungen som tror den ska bli min middag.
    Jag fick tag på den, släppte ut den och alla små pippifåglar blev mycket glada. De har en reunion på min uteplats medan min dumma katt går omkring i köket och letar efter fågeln.
    Jo gärna, jag kanske behöver börja supa? Det var ju ett tag sen. Sätter sina spår.

Kattissues... ni framställer verkligen inte dessa kräk i någon särskilt bra dager. Jag var sååååå nära att överväga att eventuellt, möjligtvis kanske börja ändra inställning till katter men nej.
    Jag skulle vara livrädd att den skulle dra in en halvdöd råtta för då hade jag dött långsamt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-21 15:19:16 följande:
    Jo gärna, jag kanske behöver börja supa? Det var ju ett tag sen. Sätter sina spår.

Kattissues... ni framställer verkligen inte dessa kräk i någon särskilt bra dager. Jag var sååååå nära att överväga att eventuellt, möjligtvis kanske börja ändra inställning till katter men nej.
    Jag skulle vara livrädd att den skulle dra in en halvdöd råtta för då hade jag dött långsamt.
    Kräk?

Pssh...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...