• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-21 19:29:09 följande:
    Absolut. Personligen brukar jag dock utgå från att visa respekt tills anledning att göra något annat visar sig, snarare än tvärtom.

Men det är jag det.
    Och vad har jag gjort dig personligen för allt BS du skrev i gillatråden menar du?
    Som sagt jag har aldrig någonsin skrivit något till dig även när jag tyckt du varit helt ute åt skogen med dina åsikter.
    Även om jag uppträdde helt åt skogen fel för nån dag sen i gillatråden så ger det dig inte rätt att få ur dig en massa dynga angående mig. Angrepp jag dig personligen? Gjorde jag?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I

Nej, nu ska jag duka fram mat här. Ha en trevlig lördagskväll.

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-21 19:34:08 följande:
    Och vad har jag gjort dig personligen för allt BS du skrev i gillatråden menar du?
    Som sagt jag har aldrig någonsin skrivit något till dig även när jag tyckt du varit helt ute åt skogen med dina åsikter.
    Även om jag uppträdde helt åt skogen fel för nån dag sen i gillatråden så ger det dig inte rätt att få ur dig en massa dynga angående mig. Angrepp jag dig personligen? Gjorde jag?
    Herregud, du är som en broken record ibland Rose.

Jag tycker livet är för kort för att sitta och tjata samma sak igen och igen. Du tycker det är BS när någon anser något du gillar vara fel. Det kan jag leva med.
    Jag kan också leva med att du inte kan skilja mellan sak och person, för det är detta ett så otroligt fint exempel på.

Är du kusinsex? Eller är kusin- och syskonsex en företeelse? Bara undrar. Vi kanske kan se frågan som en retorisk sådan.
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-21 19:11:34 följande:
    Nej, bara när jag får höra en massa .......... Är otrolig snäll och kärleksfull om man frågar maken min och mina vänner.
    Tror jag alldeles säkert du är . Men du har verkligen humör !
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-21 19:44:07 följande:
    Herregud, du är som en broken record ibland Rose.

Jag tycker livet är för kort för att sitta och tjata samma sak igen och igen. Du tycker det är BS när någon anser något du gillar vara fel. Det kan jag leva med.
    Jag kan också leva med att du inte kan skilja mellan sak och person, för det är detta ett så otroligt fint exempel på.

Är du kusinsex? Eller är kusin- och syskonsex en företeelse? Bara undrar. Vi kanske kan se frågan som en retorisk sådan.
    Skulle också gärna vilja veta svaret på det

Jag är tydligen en förbannad hycklare , dum och dessutom inte bättre än alla rasister på jorden eftersom jag inte fattar det fina med syskonsex ...  oh well .. so be it !

hur är det med dig då ?
    I'm the me I choose to be ...
  • Jäjd
    FamiljenCooper skrev 2011-05-21 19:54:27 följande:
    Skulle också gärna vilja veta svaret på det

Jag är tydligen en förbannad hycklare , dum och dessutom inte bättre än alla rasister på jorden eftersom jag inte fattar det fina med syskonsex ...  oh well .. so be it !

hur är det med dig då ?
    Ja jag förstår ju att det är hyckleri att ogilla både rasism och familjeknull. Såklart. Måste vara så. Drömmer

Let´s drop it.

Jag har ont i haaaaaaaalsen! Och allt är en viss persons fel. Men jag är tapper, dricker iskall cola light direkt ur burken utan att gnälla. Det är ju lööööördag, wohoo etc.

Själv då? Solig
  • Jäjd
    FamiljenCooper skrev 2011-05-21 20:00:48 följande:
    Förresten någon här som handlar på LIDL ?

Bra eller anus ?
    Lidl är anus. Det enda de har som är okej brukar vara grönsakerna.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...