• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Velour
    KlasKristian skrev 2011-05-21 00:20:23 följande:
    Det beror på vad man jämför med.

(Ett av mina favorituttryck. Passar alltid och är så fullständigt meningslöst.) 
    Hahah, påminner mig om en gammal dejt som ofta svarade "allt är relativt" i våra diskussioner  
    Fast HELT meningslöst är det inte. Inte om man vill problematisera hela tiden, haha!
  • KlasKristian

Oh dear God. Jag såg just någons sidfot i en annan tråd. Hon har tydligen döpt sina barn till Ängla och Kelian.

Jag dör som flugor. 

Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • Mandi74
    KlasKristian skrev 2011-05-21 00:16:39 följande:
    Nej, men så bor jag inte i Göteborg heller. Här i Ståkkålm har vi mer sofistikerad humor än simpla ordvitsar.

Jag kommer att kalla dig Glenn oavsett förresten. 
    Märkte jag inget av innan jag flydde därifrån.

Nice.. gillar mitt nya namn.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Mandi74
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 00:20:16 följande:
    Nej...och 99 för Spotify.
    150 kronor för själsligt balsam!

Sportify kan man ju få gratis.

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-21 00:23:03 följande:
    Jag skulle betala vad som helst.
    Det är på 24/7. Jag sover till musik.
    Jaså? Okej!
    Och att du klarar av att sova till musik. Jag har försökt men det går verkligen inte. Dock har jag somnat på soffan några gånger när sonen och några i min familj har härjat och röjt i vardagsrummet. Skrik, skratt, spring och allt och ändå däckar jag mitt i all röra.

Hänt dig med? 
  • Mandi74
    KlasKristian skrev 2011-05-21 00:23:58 följande:
    Oh dear God. Jag såg just någons sidfot i en annan tråd. Hon har tydligen döpt sina barn till Ängla och Kelian.

Jag dör som flugor. 
    Wt-tråden?  Hänger du i den? Drömmer
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-05-21 00:25:42 följande:
    Jaså? Okej!
    Och att du klarar av att sova till musik. Jag har försökt men det går verkligen inte. Dock har jag somnat på soffan några gånger när sonen och några i min familj har härjat och röjt i vardagsrummet. Skrik, skratt, spring och allt och ändå däckar jag mitt i all röra.

Hänt dig med? 
    Nej jag kan inte somna till människojidder.
    Musik däremot, helt underbart.
  • KlasKristian
    Mandi74 skrev 2011-05-21 00:27:06 följande:
    Wt-tråden?  Hänger du i den? Drömmer
    Vete fan vilken tråd det var. Jag hänger överallt och ingenstans.
    Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...