• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 13:41:16 följande:
    Ok, well jag kan ju tipsa dig om bra musik men du har ju så tydligt bevisat att du icke är redo för nästa nivå.
    Läs en bok?
    Ja men böcker läser jag redan precis hela tiden. Och jag ställer mig oerhört tveksam till din "musik", så thanx but no gracias.
    KlasKristian skrev 2011-05-18 13:41:40 följande:
    Robyns bästa låt är fortfarande 80-talsvinjettmusiken till Lilla Sportspegeln. Sedan gick det bara utför och hon blev "kreddig" och grejer...
    Haha, gud vilken onödig diss av en helt ämäzing kvinna! Hon är väl allt annat än "kreddig", sjukt företagsam och jävligt bra bara.

*korrigerar*
  • KlasKristian
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 13:43:30 följande:
    Vilken då?

">

Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • KlasKristian
    Jäjd skrev 2011-05-18 13:44:06 följande:
    Robyns bästa låt är fortfarande 80-talsvinjettmusiken till Lilla Sportspegeln. Sedan gick det bara utför och hon blev "kreddig" och grejer...
    Haha, gud vilken onödig diss av en helt ämäzing kvinna! Hon är väl allt annat än "kreddig", sjukt företagsam och jävligt bra bara.

*korrigerar*
    Fast kreddig och företagsam är ju inte motsatser. Men alla som betyder något verkar gilla henne vilket väl är definitionen av kreddighet. Och jo, hon är jävligt driftig och bra på det hon gör men musiken tilltalar mig helt enkelt inte. Dussinpop.
    Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-18 13:44:06 följande:
    Ja men böcker läser jag redan precis hela tiden. Och jag ställer mig oerhört tveksam till din "musik", så thanx but no gracias.

*korrigerar*
    Jaha...
    Vad läser du nu då *spänner ögonen i Jaded*...

Musik med citationstecken?
    Säger bruden som lyssnar på Westlife. Min musik, är just det. Musik. Inte massproducerad sönderspelad gegga! Skrikandes
  • Jäjd
    KlasKristian skrev 2011-05-18 13:46:44 följande:
    Fast kreddig och företagsam är ju inte motsatser. Men alla som betyder något verkar gilla henne vilket väl är definitionen av kreddighet. Och jo, hon är jävligt driftig och bra på det hon gör men musiken tilltalar mig helt enkelt inte. Dussinpop.
    Mnja... Kreddig för mig är väl snarast pretentiös och så ser jag inte henne alls.

Men skit i hennes musik då! Död
  • KlasKristian
    Jäjd skrev 2011-05-18 13:53:02 följande:
    Men skit i hennes musik då! Död
    Det är ju det jag gör! Ja, utom "Lilla sportspegeln"-låten då, den är fortfarande grym.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 13:48:04 följande:
    Jaha...
    Vad läser du nu då *spänner ögonen i Jaded*...

Musik med citationstecken?
    Säger bruden som lyssnar på Westlife. Min musik, är just det. Musik. Inte massproducerad sönderspelad gegga! Skrikandes
    Drutten gillar min musik iallafall! Katt Och med det sagt, jag lyssnar INTE på Westlife! Bah! Jag lyssnar på EN Westlifelåt. EN! Död

Jag är lite kär i September också. Drömmer
  • Jäjd
    KlasKristian skrev 2011-05-18 13:53:58 följande:
    Det är ju det jag gör! Ja, utom "Lilla sportspegeln"-låten då, den är fortfarande grym.
    Selektivt gillande? Nåväl.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...