• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 11:36:58 följande:
    Tiamat!
    Hmm jag skrev thaikosk och våldförde mig på språket, du skriver Tiamat och jag får en bild av  nåt helt annat här.. Hmmm!
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-18 13:18:45 följande:
    Jag behöver terapi. Någon som kan ordna det?

Och missbrukar youtube, kanske ska jag orka dra igång spotify trots allt?
    Ja youtube är ju jättejobbigt.
    En låt, sedan måste man klicka på något nytt. Samt att kvalitén ibland suger.

Du kan få gå i terapi hos mig
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 13:21:04 följande:
    Ja youtube är ju jättejobbigt.
    En låt, sedan måste man klicka på något nytt. Samt att kvalitén ibland suger.

Du kan få gå i terapi hos mig
    Mmm visst är det ju sååå. Jag gillar dessutom att spela sönder vissa låter, liksom runt runt tills jag antingen får nån slags orgasm eller somnar. Då är det kämpigt med youtubande.

Jaaa terapi. *lägger huvudet i Nice G´s knä*
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-18 13:23:14 följande:
    Mmm visst är det ju sååå. Jag gillar dessutom att spela sönder vissa låter, liksom runt runt tills jag antingen får nån slags orgasm eller somnar. Då är det kämpigt med youtubande.

Jaaa terapi. *lägger huvudet i Nice G´s knä*
    Ok...

Så.

What's up? *petar ner glasögonen på nästippen*
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-18 13:31:47 följande:
    Ok...

Så.

What's up? *petar ner glasögonen på nästippen*
    Ja för det första har jag blivit besatt av Robyn. Sicken ägande kvinna. Men det känns lite konstigt.
    Resten kan vi ju ta över ett par, någonting Drömmer

* vänder ansiktet inåt i nämnda knä*

Kyss
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-18 13:37:51 följande:
    Ja för det första har jag blivit besatt av Robyn. Sicken ägande kvinna. Men det känns lite konstigt.
    Resten kan vi ju ta över ett par, någonting Drömmer

* vänder ansiktet inåt i nämnda knä*

Kyss
    Ok, well jag kan ju tipsa dig om bra musik men du har ju så tydligt bevisat att du icke är redo för nästa nivå.
    Läs en bok?
  • KlasKristian

Robyns bästa låt är fortfarande 80-talsvinjettmusiken till Lilla Sportspegeln. Sedan gick det bara utför och hon blev "kreddig" och grejer...

Här kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...