Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-16 10:55:27 följande:
    Hur kan man lita på en "oaktiv" pedofil aldrig tar klivet då? Det är väl en drift lika stark hos dem, om inte kanske starkare (?) som hos alla andra sexuellt drivna varelser.

Men nej, de väljer säkert inte sin störning. Det gör väl ingen.
    Lita på? Näver in maj lajf!

Jag menade bara att jag inte vill köra träpålar i röven på folk som inget gjort, inte ens på pedofiler.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-16 11:00:07 följande:
    Nej man väljer inte sin störning men man väljer att inte söka hjälp eller att agera på den .
    Hjälp kan väl inte sådana få ens? Eller; kastrering borde ju funka kanske...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 10:58:06 följande:
    Jag ser det såhär.

Sitter dagarna i ända (fast nu var det ett tag sedan) och försvarar diverse handlingar (ofta av invandrare) eftersom jag sett var traumatiska upplevelser kan göra med en människa.
    Jag ser inte hela den saken på ett anorlunda sätt när det gäller en pedofil eller ett psyko som slänger syra i någons ansikte.

När man förlorat sina mänskliga rättigheter vet jag ej, men rent spontant känner jag att om rättsystemet fungerar som det ska, aldrig.
    Dvs, alla har rätt till en rättvis rättegång. Inte säker på exakt vilken artikel det är, men den finns där.

Börjar man tumma på detta, faller snart allt.
    Även om jag har full förståelse för känslorna det väcker (även hos mig).
    Jo, en rättegång har ju kräket fått...
  • Noun
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-16 11:01:30 följande:
    Har som sagt dålig koll på vad som är vad men knåpade ihop ett litet enkelt test.
    www.familjeliv.se/Forum-26-175/m58970776.html
    Jag fick 0 rätt. Måste jag ansluta mig till den onda sidan då?
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-16 10:56:41 följande:
    Felåt!

Återgå till något snaskigt kukprat!
    Är flänsost snuskigt nog?
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 11:22:10 följande:
    Synd om?

Nu sitter vi i samma sitts som i den eviga invandrarfrågan!
    Nej - det är inte synd om.
    Varför ska det vara synd om någon för att jag ogillar barbariska straff?
    Tillåter vi sådana straff, så blir snart fel personer straffade, detta SKER redan i världen.
    Det är förlegat och idiotiskt.
    Ingen ska straffas, alla ska få vård- Är det så du menar?
  • Noun

Jaha, så hamnade man här igen... Bannlyst från en oerhört seriös diskussion pga Rose. ;P

• Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-16 18:30:48 följande:

(Jag kan inte vara seriös just nu. Är uppe i varv och skulle bara krångla till det om jag försökte vara seriös)
    Äh, du är en räddare i nöden.  
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-16 18:35:12 följande:
    Kyss

Så du skulle nobba mig om vi var ensamma?
    Om jag vågade.  

Fast man ska aldrig säga aldrig iof. Jag trodde inte jag skulle gilla sill heller. ;)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...