Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-16 08:33:28 följande:
    Öh? Komplex för vad? Obestämd
    Mina tuttar. jag har det ungefär en gång i månaden. Håret är fint idag iaf.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-16 08:38:01 följande:
    Driver du med mig? Vad är det för fel på dina tuttar? Skicka gärna en bild för observation.
    Det är nog inget fel på dem egentligen, bara i mitt huvud, eftersom jag gillar dem de flesta dagar. Flört

Men idag är de skit!

(Jag har väl aldrig ljugigt och sagt att jag är normal, hoppas jag..? ;) )
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-16 08:47:22 följande:
    Aha, då förstår jag. Ja, så kan det vara vissa dagar. Är nog inte bättre själv. Har också komplex för mina bröst och min rumpa med jämna mellanrum.

Du får dom här av mig: HjärtaNalleKyss
    Hjärta
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-16 09:45:01 följande:
    hahah en dålig tutt-dag .. ? That's a first ? Har de ändrats över natten ?
    De vill inte ligga rätt!!! Skrikandes
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-16 09:49:00 följande:
    En lovande start på dagen.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-16 09:51:32 följande:
    Ja jag sov ungefär 7 min inatt och förväntas vara produktiv idag.
    Bättre att vara produktiv på nätterna tycker jag!
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-16 09:54:47 följande:
    Gråter
    Vaddårå? Det ä skööönt jue!
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 09:58:07 följande:
    Jag älskar mornar, älskar att vakna och göra något.
    Det absolut VÄRSTA som finns är att lägga sig för sent, sova till långt efter 9 och missa morgonluften.
    Får panik bara jag tänker på det...
    Vakna och GÖRA NÅGOT??? Kräks

Jag måste stirra rätt ut i minst 30 minuter efter jag vaknat. :P
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-16 10:02:59 följande:
    Jag är också en morning person Men jag är uppe sent också men ääääälskar tidiga morgnar !

Speciellt i hängmattan i Puerto RiiiiiiiccccccccccccoooooooooooooooooooSolig
    Svinpäls
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-16 10:08:01 följande:

ok så people , friends , enemies .. hjälp mig med ett stort beslut ! Endast Familjeliv kan ha svar på detta hahhahahah

Ska jag våga mig på ett barn till ..  dvs unge nummer 3 ?

Pros and cons please !

Hur trött är du nu?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...