Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

TheCoopers skrev 2011-05-16 10:13:44 följande:
    Inte speciellt
    Go for it då! En graviditet varar "bara" nio månader, du blir knappast yngre, och sömnlösa nätter vet man aldrig med; Sådana kan man både få och klara sig undan med eller utan barn faktiskt. Ett av mina barn sover fortfarande inte nätterna igenom (han är 3) och min yngsta har sovit hela 12 timmar/ natt sedan han var 3 månader.

Tänk om du sitter där med sömnsvårigheter själv om 2 år och undrar varför du inte ens har en bebis som håller dig sällskap. ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-16 10:23:22 följande:
    hahah helt sant ! 3 barnsmorsa .. hhahaha herregud ! Tur att gubben min är ung så han kan ta hand om mig sen
    Du grejjar det! Kan en vekling som jag kan väl en donna som du! ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-16 10:27:16 följande:
    hahaha ja säkert ! och du är väl ingen vekling Förvånad ?
    Jag försöker vara ödmjuk. ;)
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 10:14:32 följande:
    Nej nu måste jag tvätta mitt hår.
    Vad lång tid det tar... Vad gör du i duschen egentligen? Drömmer
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-16 10:31:34 följande:
    Good job !
    Right... ;P
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 10:42:54 följande:
    Jag vet inte vad du försöker insinuera!
    Detta var en helt vanlig dusch för mig Ofta duschar jag längre.
    Det som tar längst tid för mig är efter duschen...smörja in mig, torka håret...sådant tar tid.

Jag har redan haft mitt roliga idag...så sluta besudla mig i dina fantasier.
    Kan du bli mer besudlad..? Drömmer
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-16 10:43:29 följande:
    Nej precis. Häng upp cp:et i ballarna med två klänypor och sen lite sån därn syra.
    Förstår dock resonemanget att vara "bättre" än gärningsmannen men det tänket går ofta för långt. Plötsligt ska alla jävlar ha en massa rättigheter som de förbrukat.
    Men det är väl oftast de som tagit ställning i fråga om dödsstraff som brukar ha en rätt tydlig åsikt i sånt där.
    Samma stuk med pedofiler (men ooooh han är ju inte aktiv!) Nej men låt oss alla baka en paj och välkomna honom till kvarteret.
    Det anses ju fult att hämnas överallt vad jag känner till, men jag tycker inte man ska utsätta andra för sådant man inte vill utsättas för själv sas...
  • Noun

Fast gällande pedofiler tycker jag iof att man inte kan hjälpa om man är en, men den som en gång utfört ett övergrepp har visat att han (ja, det är nästan alltid en han) inte är pålitlig.

• Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 10:49:01 följande:
    Varför känns det som att du vet något om mig som jag inte berättat för dig? Förvånad{#emotions_dlg.djavulsk}
    För att du är paranoid..?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...