Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-13 01:20:04 följande:
    Druttiz har lämnat oss. Mitt i uppvärmingen började han streta i sidled tills han förirrat sig från den raka vägen.

Skyller det hela på allt ert äckliga kuksnack.
    Då vet jag var vi ses igen, han och jag. ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Mandi74 skrev 2011-05-13 13:32:44 följande:
    Har funderat en hel del på varför det är så, för det du skriver stämmer ju till viss del. För på många håll märks skillnaderna enormt, en sak som är ganska tydlig i dom flesta föreningar är att det tex läggs mindre pengar på damfotbollen. Vilket kan vara en birdragande anledning pga lägre kvallite på tränare bla.
    Kvinnliga idrottare måste dessutom i högre grad än deras manliga kolleger välja mellan att få barn och bli elit. Vissa kvinnor klarar ju av båda, men det blir ofrånkomligen så att det krävs betydligt mer av dessa kvinnor.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun

Jag tror att Zebran heter Jacob.

• Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-13 16:47:19 följande:
    Sorry!

Jag är ju en Mmmmmmmmmm!

{#emotions_dlg.flower}
    Aha!

Mmmmicke?

Drömmer
  • Noun
    KlasKristian skrev 2011-05-13 16:56:36 följande:
    Mührwaldt.

Vad vinner jag?
    En traktor tror jag...
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-13 18:05:23 följande:
    Haha!

Nån har gissat nästan rätt. Det är bara felstavat.

Jag stavar med c....
    Micael... Kyss

Eller macnus? ;)
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-13 23:09:02 följande:
    You tell them Anton!
    En RESPEKTABEL DAM som JAG!

Hörde alla det?
    "Hört på FL"... Japp, jag har lagt till på listan.
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-15 09:07:54 följande:
    Klart du har !
    Jag blir bara mer och mer förtjust i talibaner...
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 09:51:41 följande:
    Det smärtar i mitt hjärta

Surikater och katter och faktiskt de coolaste djuren som finns.
    Hos surikaterna har vi hela livsstilen, hur de håller utkik, vaktar sitt revir och har en mean organisationsförmåga.
    Oh katter...ooooohhhh katter. Om jag var ett djur skulle jag helt klart vara en katt.
    Smarta, smidiga, graciösa, vassa klor, spinnande, lekfulla, livsnjutare som är så mjuka och tillgivna och är helt underbara att borra in näsan i och dra in doften...
    Du har inte träffat min katt... Där stoppar man inte in någon näsa om man vill behålla synen... Man låter heller inte barn krypa på golvet då hon befinner sig i rummet!
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 09:52:53 följande:
    Jag börjar få en soft spot för fransoser.
    Tja, jag är inte rasist...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...