• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-07 23:28:29 följande:
    Ja det är förstås sant. Just nu behöver du nog en låda negerbollar. Drömmer
    Shit vad du är pervers! Kräks
    Män är berg, men kvinnor är hävstänger som lyfter dem.
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-09-08 00:54:03 följande:
    Nice Girl, tittar bara in en snabbis för att säga att du blev nämnd i mindre smickrande sammanhang

www.familjeliv.se/Forum-4-362/m60958111-29.ht...

Inlägg 285

Men sötnos jag saknar dig!!!

Haha ja alltså det där inlägget har urpsrunget i en annan tråd. Jag har sagt till bruden att jag tycker det är lite irriterande att hon hela tiden säger att saker och människor är ointelligenta, för det är liksom hennes grej, heeela tiden.
    Så hon föreslog helt enkelt att vi skulle säga det i kör i den tråden, att de som inte står för sina åsikter är ointelligenta...  
  • Skarprättare
    Noun skrev 2011-09-08 06:02:32 följande:
    Shit vad du är pervers! Kräks
    Tycker du inte om att fika alltså? Men sheet asså då skulle du aldrig klara ett integratiosnprov i Svärje.
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-08 10:58:39 följande:
    Tycker du inte om att fika alltså? Men sheet asså då skulle du aldrig klara ett integratiosnprov i Svärje.
    Vad då för integrationsprov? Det där då man tvingas gulla med mörka amputerade pungkulor? Förvånad

BARBARER!!!!
  • Skarprättare
    Noun skrev 2011-09-08 14:58:24 följande:
    Vad då för integrationsprov? Det där då man tvingas gulla med mörka amputerade pungkulor? Förvånad

BARBARER!!!!
    Men gullet, du förstår ju ingenting. Det är nog bäst att jag injicerar lite kaffe i ditt blodomlopp, det här kommer att ta lång tid att dissekera . . . ah, diskutera menar jag.
  • Noun
    Skarprättare skrev 2011-09-08 22:47:52 följande:
    Men gullet, du förstår ju ingenting. Det är nog bäst att jag injicerar lite kaffe i ditt blodomlopp, det här kommer att ta lång tid att dissekera . . . ah, diskutera menar jag.

OMFG, du är i själva verket min spegelbild! Vem hade kunnat ana...{#emotions_dlg.djavulsk}
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-09-09 18:54:07 följande:
    Här var det livat...
    här var det glatt
    I'm the me I choose to be ...
  • Noun

Tjoho

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...