Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Det var fan likt, Beavern.

Snyggt.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-24 18:42:29 följande:
    hahahaha...they wish Anton Flört 
    Cool
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Wow, fin som fan ju, visste inte att Maria gillar rakat. Läckert. Mycket.

• Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-24 18:46:51 följande:
    Ah men shit vad äcklig du är. 

Adios.  
    Har du fått för lite kuk nu igen ???
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-24 18:48:46 följande:
    Jag lovade att inte visa nakenbilden på NG. Lova att inte berätta för någon.
    Svär vid Allah att inte säga ett knyst. Så....klart.
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-24 18:50:34 följande:
    Jabbas dröm är en dubbelmacka med oss. Snuskkärring är hon. 
    Jag vet, tro mig.
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-24 18:51:35 följande:
    Givetvis är det där inte Maria. Det vet förstås inte du, utan det där är nog Maria som du ser henne fast med tillhörande buske.

*styrkekram*
    Nu har jag svurit att jag ska hålla käften, men faen...............visst är det Maria. En blind Dalai Lama hade fått stånd av den bilden, så visst är det Maria.

Och var tyst nu.
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-24 19:00:31 följande:
    Okej det där är Maria i era våta drömmar. I mina våta drömmar ser hon dock ut som Maria

Jag ska verkligen vara tyst. Jag ska till och med gå så att ni kan suga varandras kukar ifred Solig 
    Nää, gå inte, det var inte så jag menar.
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-24 19:12:49 följande:
    Sumpis måste be om ursäkt först. Då ska vi se om jag ärar er med min närvaro. Katt
    Beaver !!!  Be om ursäkt, genast. Fast jag vet inte för vad....
  • Anton Chigurh

Nä, jag tror också jag får lämna, känner mig faktiskt misshandlad å det grövsta av Jaded....

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...