Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-28 16:25:32 följande:
    Ok.

Anton är i min fantasi en gammal krigsveteran. Sedan blev han bonde, men hans fascination för vapen dog aldrig riktigt ut. Han är en vapennörd som kan alla bokstavskombinationer och alla siffror. Kanske har han några jaktgivär hängande på furuväggarna i vardagsrummet, tillsammans med älghuvudet?

Han är lång, ganska grov på ett vältränat sätt och välhängd. Har en djup, lugn stämma och en manlig näsa.
    Numer har han gett upp bondelivet och föredrar att se på film och filosofera.
    Han har ofta och mycket sex och hans flickvän är en petit liten pingla.

Han jobbar hårt och drömmer om att flytta till den amerikanska södern och köra lastbil.
    Ah just det och så bränner han hembränt.

En tillsynes hård man med ett varmt hjärta.
    Jesus - fröken - Sibylla, det var på pricken.
    Eller ja, ett par smärre justeringar, så.....

Vapnen hänger inte på väggen, dom är inlåsta i vapenskåp, eller ja, inte på nätterna då, men annars, jag är faktiskt laglydig som få. 
    Och, om du med välhängd menar 28 cm, slak, så nää, Anton är inte välhängd. Men kvinnorna brukar tjuta av välbehag så tydligen är sakens tillstånd till fyllest iaf. 

Men för övrigt så......jo. Eller, just det, inget Älgahuvud, men en förkrympt skalle från nån sympatiskt kannibalstam hänger det på väggen. Alltid lika skinande blank.

Förresten är det inget brott å bränna hemma i Norrland, här anses det vara en rättighet. Även av lagens företrädare. Framför allt av lagens företrädare.

Sen får jag lov å hålla med Beaver :  Fint skrivit. Anton blev lite rörd.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Flyttat än, Cooper ???

FamiljenCooper skrev 2011-07-29 10:38:58 följande:
    Perv !
    Snuskig fantasi man kan ha då, Beaver mente såklart mobilen. Skärp dig Cooper.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-29 10:50:45 följande:
    Ok - nu har en tråd om "förnedrande sex" kommit att handla om "neger" och "negerboll" och jag skyller ALLT på Anton!
    Håhå, gör du det................Kaffe
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-29 10:58:05 följande:
    Du började det!

Få saker gör mig förbannad på riktigt, men nu börjar jag bli lite småirriterad.
    Aj då.......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-29 11:02:56 följande:
    Inte på dig.
    Puuuh......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-29 11:24:09 följande:
    Hahaha ja Anton var ju där...
    Saknade dig och Stortå.
    Men jag ställde ju bara till det för dig.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-29 12:48:07 följande:
    Jag skyller min på Anton.
    What are men for liksom.
    Skall vara försiktig med stora kukar i fortsättningen. Lovar.
  • Anton Chigurh
    FamiljenCooper skrev 2011-07-29 13:43:55 följande:
    Ve och fasa !

Då får han punga ut pengar för min terapi sen då
    Jag varnar alltid, när det vankas kuk i trådarna. Fråga Maria......

• Anton Chigurh
    stortå skrev 2011-07-29 19:36:53 följande:
    Minns en kväll på dubliners i köpenhamn...eller ja.... jag har sett bilderna.... Vilket ställe
    Har du sett dom live....Avis som helvete isf.

Eller massupfittar jag i vanlig ordning. 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...