Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

sumpbävern skrev 2011-07-21 00:42:26 följande:
    Men va faaan...hahahahaa

Vilken söt ungeGlad 
    Jaa, tycker den är hur gullig som helst.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 00:46:51 följande:
    Ahahahaha helt genialt!!!

Gud vad underbart, älskar hur palmen ramlar och hur hon stoppar in hela handen i munnen när hon snor hans mat...
    Den är så jäkla bra, Pappan har fått jobba hårt för att få ihop detta.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 00:44:20 följande:
    Nej?
    Nej.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 00:50:41 följande:

" target="_blank">

Lite drogpropaganda!
    Tror det är dags för en anmälan till Fru Forumvärden, tycker det går lite väl långt nu.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 00:52:05 följande:
    Nähe...
    Är du rädd för mig? SpökeRynkar på näsan
    Inte det minsta, men är principfast av mig, fast du är en av dom absolut trevligaste jag någonsin stött på över nätet, så håller jag fast vid mina principer. Så, sorry Maria, men du förstår alla gånger att det inte har med dig att göra personligen. Solig

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 01:02:27 följande:
    Nu ska jag sova. Anton, film i morgon. Sumpis, validera inte konst tills du får skavsår.
    Samma här, sov så sött alla. Gravid

Ha det Bävern Cool
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 01:07:20 följande:
    Vad är det med gravidmagen!?!?
    Det tar vi med oss i graven.....
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-21 01:11:25 följande:
    Men hallååå, ska vi sova nu?
    Sorry, trött som satan, syns kanske i mörra. Glad
  • Anton Chigurh

Tjohej alla goa gobbar å tanter. Glad

Nu hinner jag inte stanna, men har bara en påminnelse till Maria.

MARIA !!!

Glöm nu för helvete inte filmen ikväll, snälla, snälla, snälla.

Och Maria !  Jag skall dessutom göra en deal med dig, när du väl har tittat på filmen om min stora förebild i livet, så får du välja ut en film du tycker jag absolut måste se innan det är dags för himlafärden. Och jag lovar och svär vid allt heligt att jag skall titta på ditt förslag, dock under förutsättning, Maria, att den går att köpa på Piratbukten. Jag har helvetes långt till Pressbyrån. 

Det tycker jag är en jävligt bra deal. Men så är jag snäll som få också.

Kan jag tanka hem ditt filmtips, och det max tar 24 månader, då lovar jag titta, oavsett vad du tipsar om, men ta gärna nåt du själv tycker är dunderbra. Blir lite mer intressant då. Förhoppningsvis.

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...