Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 19:27:35 följande:
    Jag gillar på riktigt inte detta samtal haha...
    Men tack.
    Nu loggar jag av ett tag, och du har en film å titta på. GLÖM INTE DET.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 19:30:11 följande:
    Gah!
    Jag har ingen "klass"!

7-8, helt ok ju. Vad gillar kvinnor med ditt utseende? Säger de "Åhh Anton, du har så vackra ögon/händer/hår/kropp/mun/näsa/rumpa/röst?"
    Mina ögon bla, ja, tycker jag har någonlunda hyfsad kropp också, men jag är ledsen, måste dra en stund, hörs senare. Gravid
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

I'm back för en liten stund. Så, min underbara Maria, har du tittat på rullen nu ???

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 23:35:46 följande:
    Jaja, kärlek börjar alltid med bråk.
    Du å jag var inte jättesnälla vid varann i början.
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-07-20 23:36:35 följande:
    Hej Anton
    Hallå där Cool
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 23:36:47 följande:
    Jaded sa att jag skulle hata den...
    Ah men va fan, ge den en chans iaf, jag ljög ju faktiskt inte för dig, sa att den var en aning läskig, tycker du skall strunta i Jadeds råd, åtminstone denna ena gång. Min förebild uträttar stordåd i filmen. 

Gör nu som jag ber dig om och titta på fanstyget. Snälla. 
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-20 23:39:07 följande:
    Alltså.

No country for old men är en förbannad skitfilm som snarast kan liknas vid en parodi på riktigt bra film i den genren.

Vet hut att rekommendera sån skit till Maria som inte är annat än en oskuld i filmsammanhang och går på sånt där.    
    236429 personer på IMDB har röstat och gett snittbetyget 8,2

Det är jävligt många röstande, och ett högt betyg, så nej Jaded, det är inte en förbannad skitfilm. Visst, det finns bättre, men den är helt okey. Anton Chigurh är ju så jävla skön så fort han syns på duken.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 23:44:34 följande:
    Jag ska kolla på den i morgon och BLOGGA OM DEN.
    Ska säga att filmtipset kom från Anton på FL.
    Jag älskar dig. Hjärta

Men det visste du redan.
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-20 23:45:08 följande:
    Jag känner Maria och kan sätta vad som helst på att hon kommer bli helt oberörd av den filmen så det vore ju bra om hon såg skiten.
    Mycket möjligt, kanske tom troligt, tycker ändå det är Marias skyldighet att se min stora förebild i "verkligheten" och var jag hämtar min dagliga inspiration ifrån, och såklart vart jag hämtat mitt nick.

Varför så upprörd ? Tycker du verkar lite uppretad på mig, kära Jaded. Har det möjligen med saken att göra att du inte får tillräckligt med kuk. Vill minnas du nämnde nåt sånt nyligen.....
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-07-20 23:50:25 följande:
    Ja och de bästa varningstecknen för en film är antalet Oscarsnomineringar den fått.

Jag kan detta. Mucka inte.  
    Det håller jag definitivt med om, men som du vet, eftersom du kan detta, så är det vanligt folk, sådana som mig, och dig hoppas jag, som röstar på IMDB.

Kyss 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...